keskiviikko 29. helmikuuta 2012

hurray, pelastukoon ken voi


Mmmmoooi!

Suuret pahoittelut kultakikkareeni etten ole ehtinyt postailemaan, mutta mua kidutetaan elävältä koska mulla on ihan järkyttävä määrä kokeita, huomenna olis koulua 8-18 jonka aikana mulla on neljä koetta! Kivaaa! Kaiken tän lisäksi mulla on vissiin joku silmätulehdus ja meidän perhe on edelleen ihan kipeenä, faijapuoli keuhkokuumeessa sairaalassa ja mä oon nukkunut vähemmän kuin koskaan kun ei vaan väsytä ja päätä särkee päivästä toiseen, joten on hieman kiireistä ja stressaavaa nyt!



Juu, mutta en siis ole unohtanut teitä, palaan heti kun saan roudattua tämän kaiken paaaskan päältäni, rentouttava viikonloppu tiedossa ja yritän päästä postailemaan sitten oikeeen kunnolla! Puspus olette rakkaita!

ps. Tuolla paistaa aurinko, mä laitoin tänään ekaa kertaa aurinkolasit päähän, nahkatakin päälle ja mun mieliala on viismiljoonaa astetta ylemmäs=kevät!!!


2 kommenttia:

  1. MITÄÄÄÄÄÄÄÄ 8-18????!?!

    VastaaPoista
  2. no jooo, työtuntien asettelu on tosi viisas!

    VastaaPoista