torstai 2. helmikuuta 2012

Jos elämä ois helppoo, mä olisin pelkkä paskiainen


Helou!

Bäk in bisneees! Tai no en tiiä, oon huomannu vaan että kirjottaminen helpottaa oloa niin I try..! Oon meinannu postata moneenkin kertaan mutta njääh, ei kenestäkään oo kiva lukea itkuangst-postauksia, enkä tiiä onko tänkään postauksen julkaiseminen mikään maailman paras idea. Mutta jooo ei siis vieläkään ole mikään maailman paras fiilis, tuntuu jotenkin että kaikki kamaluus tapahtuu just nyt, mutta ei siinä mitään kaatakaa vaan kaikki paska päälle, kerran se kirpasee ja se tarkottaa sitä että pian menee taas paremmin. On sitä parempiakin viikkoja ollut elämässä, mutta yritän edetä päivä kerrallaan eikä enää ainakaan itketä niin paljoa joka on tietty positiivinen juttu vaikka eihän itkeminenkään pahasta ole. Mulle on tällä hetkellä tärkeintä että säilytän hyvät välit ihmisiin enkä anna pikku juttujen pilata hyviä välejä ja viedä tärkeitä ihmisiä. Mulla on onneksi aika mahtava tukiverkosto ja ollut paljon ystäviä tukena ku oon sitä tarvinnut, mutta silti musta jotenkin tuntuu että oon ihan yksin tässä maailmassa. Lisäks mä oon aika empaattinen ihminen joka taas tarkottaa sitä että jos jollain mulle tärkeellä ihmisellä menee huonosti ni sit mullakin on paska fiilis, haluaisin vaan auttaa, mut kaikki ei ehkä ymmärrä sitä, tai en minä tiedä, haluisin vaan että kaikki olis hyvin mutta se ei ole mahdollista, aina jonkun on pakko olla huonosti, it's only life.



Mun "onnekseni" meillä on niin sekopäinen luokka että siellä on turha angstailla, ainakaan yksin nurkassa. Aina on joku joka tulee tanssimaan eteesi macarenaa, pummimaan karkkia, pyytämään ulos, halaamaan, rikkomaan fruit ninja ennätyksiäsi, laulamaan leijonakuningasbiisejä tai mitä tahansa muuta, itket tai naurat, koskaan et ole yksin. Tämäkin päivä on mennyt videoidessa salaa sitä kun luokkamme ovea irrotetaan kesken tt-tunnin, olimme hieman riehuneet ja nyt retki/luokkasormusrahamme menevät oven korjauslaskuun. Jaaa ja miltäs se mun pulpetti näyttikään?













Mitä sitä turhilla, kuten esim jollain kannella?

Lisäksi olen lagittanut huolella esimerkiksi tuijottaen koulumme seinää, onko normaalia että koulumme aulan seinämaalauksessa on vaaleansinisiä yksisarvisia ja enkeleitä?! Tai no siinähän ne on tönöttäneet kaikki nämä vuodet mutta oikeesti, ei saatana.. No ei ihmekään jos tuntee itsensä välillä vähän vajaaksi, lohduttavaa että me kaikki olemme yhtä vajaita!

En ihan tiiä mikä mun mielentila on. Puolet musta ajattelee että päivä kerrallaan ja asiat järjestyy kyllä, kaikki kääntyy parhain päin ja teen vaan niin miten parhaaksi näen, en voi vaikuttaa muiden ihmisten tekemisiin joten asiat tapahtuvat niin kuin tapahtuvat, blaah blaah blaah. Toinen puoli musta taas ajattelee että ei helvetti tästä ei tuu nyt yhtään mitään. Ja kun mielentila heiluu jatkuvasti ääripäästä toiseen yötä päivää, on se aika rankkaa pidemmän päälle. En tajua miten mun perhe tai ystävät jaksaa olla mulle niin kivoja vaikka oon varmaan maailman rasittavin ihminen. Haluun mun päähän ON-OFF-nappulan..!

TOP 3 IN THIS WEEK:


1.  CHOCOLATE







Suklaata syöty noin viisimiljoonaa levyä, en halua käydä vaa'alla hetkeen.

2. PHONE




Puhelimessa puhuttu reilu tunti päivässä. En halua myöskään nähdä puhelinlaskuani.

3. MUSIC



En kestä, iPodin akku on kokoajan lopussa ja voisin elää noi napit korvissa.

Eminem-Mockinbird" Now hush little baby, don't you cry,
everything is gonna be alright"

<iframe width="200" height="30" src="http://www.youtube.com/embed/S9bCLPwzSC0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Akon-Dangerous
<iframe width="200" height="30" src="http://www.youtube.com/embed/S9bCLPwzSC0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Darin-Step up
<iframe width="200" height="30" src="http://www.youtube.com/embed/i_xNqGI8OKI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Lion king- In the jungle 
<iframe width="200" height="30" src="http://www.youtube.com/embed/m_eYoGMCZqU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
//EDIT: anteeksi en nyt jaksa taistella vielä noita html koodejakin vastaan, yrittäkää kestää tämä epäkohta!

Ja joo, uskon kyllä että asiat oikeasti järjestyy parhain päin pian, ei iloja ilman suruja ja niin edes päin. Päivä kerrallaan, from day to day, don't worry&be happy, siinä tarpeeksi haastetta ja tavotteita helmikuulle! Hakuna matata!

3 kommenttia:

  1. jee oot takasin :):):)

    VastaaPoista
  2. aaaaahahhahaa hulluna saraan on paras :D suosittelen :D naurattaa jo ku kelaa niit läppii :D tanger on ruotsiks maali aaaaaaah mee kattoo jos kaipaan piristystä!!!!

    VastaaPoista