tiistai 7. helmikuuta 2012

jos kaupunki tulvisi vesireittejä pääsisi pakoon



Holaaa!

No voi jeesus taas takana liian monta sellasta päivää jollon en oo saanu tehdyks mitään järkevää! Tai no tehnyt oon vaikka mitä, mutta hyödyllisestä ajankäytöstä se on aika kaukana. Viikonloppu meni nukkuessa univelkoja pois (as always!) ja juhlistaessa mun ainoan velipoikani synttäreitä.. Lauantai aamuna heräsin siihen että Roope lauleskeli alakerrassa jotain omia nuuskabiisejään ja opetti niitä Riitulle ja Ranjalle.. Hey bro, täytit just yhdeksän! Tajusin että mulla on kohta teiniveli! Olin tulossa tänään kotiin ja kattelin kun Roope oli kävelemässä kaverilleen lätkämaila kädessä ja puhelin toisessa ja tajusin että joku kaunis päivä Roopella on tyttöystävä! Tai en tiedä onko se kovin kaunis päivä koska sillon mä poksahdan ja juoksen kuuhun ja takas ku mikäki kiimanen maaorava koska se on ehkä maailman sulosinta! ♥♥
Tajusin kans tänään että voi että, meiän luokkalaisista on tullut isoja, kun melkein kaikilla on kohta seurustelukumppani! (: Samat vajakit joiden kanssa oon kaivanut nenää, kierinyt maassa, syönyt lunta, leikkinyt jäniksiä ja tehnyt temppuratoja pienenä on nyt kasvanut isoiksi!

 
Meillä oli halipäivä!
Meiän koululla oli tänään avoimet ovet ja voi hyvää päivää, ei oo hetkeen ollut kaaottisempaa päivää! Meillä oli ihan sekopäinen fysiikantunti ja sijainen jolla oli avaruuspöksyt jalassa, tavarat lenteli ja kaikilla oli tarve päteä ties mistä lakipykälöistä (onneksi minä olin ihan hiljaa..!) Ja voi niitä oppilasparkoja jotka tultiin esittelemään meidän luokalle kun jengi mylvii ja huutaa " Älkää hei tulko tähän kouluun, emme todellakaan suosittele! " No he saivat varmaan hyvän kuvan!



Ostin muuten sunnuntaina kengät! Ooops.. Harmaat ylipolvensaappaat (maailman vaikein kuvauskohde) jossa about joku 7 cm korko että voin sanoa näyttäväni pitkältä ne jalassa! JOO tiedän että täysin extempore herätysostokset ei välttämättä oo mikään paras juttu mutta mun mieliala kohosi, olin juuri saanut palkan, alennus oli mittava, olin etsinyt ylipolvensaappaita pitkään (2 päivää) ja en oo ostanut kenkiä pitkään aikaan! Joten hyvä ostos oli! Äidillä oli tosin " en tykkää näistä, varsinkaan sinun päälläsi, mutta voisin ehkä itse tykätä näistä " -ilme, mutta eeeei se mitään, tehty mikä tehty!

Oon päättänyt myös etten jaksa enää märehtiä kotona vatvomassa mun väsynyttä, stressaantunutta ja ajoittain paskaa elämääni ja oon sopinut melkeen joka päivälle jotain kivaa ohjelmaa jonkun kivan ihmisen kanssa. En tosin tiiä onko sekään hyvä idea koska jos palan loppuun niin ei sekään ole mukavaa mutta toisaalta kahvikupposen ääressä istuminen on ainoastaan virkistävää varsinkin jos siihen yhdistää hyvät shoppailulöydöt.. Oon myös huomannut että kovin moni ei jaksa enää kuunnella mun vitutusmielentilaa (eikä tämä blogikaan) joten mun pitää ihan oikeasti rydistäytyä ja jatkaa elämää hymyillen. Joooooo se on ihan helvetin vaikeeta mutta pakko yrittää, onneksi mulla on ihania ystäviä!



YEES, mun uudet motot joita hoen 5000 kertaa päivässä on from day to day päivä kerrallaan ja don't worry, be happy älä murehdi, ole onnellinen..! Ja ne on niin totta, jos oppisin elämään noudattaen kahta niin yksinkertaista asiaa niin olisin yksinkertaisesti paljon onnellisempi. Onneksi mulla on aikaa opetella! Mulla on tää " lapioi paska ulos päästäsi " -projekti vielä vähän kesken, mutta olen kokoajan matkalla onnellisempaa mielentilaa, päivä kerrallaan ja kyllä se tästä!

Hakuna matata, ootte ihania hei!

ps. hei oon unohtanu et olis ihan fiksuu et tääl olis joku sähköpostiosotekin johon voitte lähettää jotain upeita rakkauskirjeitä tai muuta yhtä tärkeetä eli siis ---> o_orosemary@hotmail.com
löytyy myös sivupalkista!

2 kommenttia:

  1. laittaisitko jooko kuvan niist uusist saappaist? ei haittaa jos ei saa hyvää kuvaa :) tulin uteliaaks ja ne kuulostaa kivoilt

    VastaaPoista
  2. joo laitan heti kun löydän jonkun järkevän kuvausratkaisun! (:

    VastaaPoista