tiistai 14. helmikuuta 2012

MAAILMAN PARHAAT YSTÄVÄT

HEI RAKKAAT!

Hyvää ystävänpäivää! Mä vietän sitä kotona peiton alla, ruumiinlämpö 35.2-37.5 ja näytän edelleen kurttuiselta ja harmaalta simpanssilta. Tuun pian hulluksi koska nauran jatkuvasti vaikka ei olisi tapahtunut edes mitään hauskaa. Tai no, pikkuveljeni on aika epäonnen kolhima hönö, hän oli heittänyt jonkun kuudesluokkalaisen pojan housut vessanpönttöön, syönyt huonekasvia ja ostanut bussirahoillaan muffinseja, joten... voi apua tulkaa joku auttamaan tota poloista..! Oon syönyt suklaarusinoita ja katellut muumeja ja viettänyt aikaa puhelimen äärellä. Päätin tehdä myös postauksen mun rakkaimmista kavereista :)

Saden kanssa ollaan tunnettu jo ekaluokkalaisista lähtien ja oltu parhaita kavereita siitä lähtien. Meiän lapsuus oli aika tempperamenttinen ja riideltiin ihan jatkuvasti, mutta silti ystävyys on kestänyt kaikki nämä vuodet ja tulee aina kestämäänkin. Saden kanssa oltiin Portugalissa viime kesänä ja ollaan oltu yhdessä ties missä, jaettu kaikki hienot kokemukset yhdessä. Sade tuntee mut melkeen paremmin ku mä itse ja ymmärtää mua niin hyvin, surut ja ilot, älyvapaata läppää riittää kyllä.. En tiedä mitä olisin ilman sua!

 

Minttu on varmaan se kaikista kahelein kaveri jota voi olla..! Ollaan tunnettu kolmosesta lähtien ja meidän historiassa on kaikenlaista mielenkiintoista avioliitoista (olemme kyllä ihan heteroita) kimppakämppien pohjapiirrustuksiin. Mintun kanssa mä puhun varmaan eniten puhelimessa, se on kätevää kun voi hölistä ihan mitä sylki suuhun tuo tai olla vaan ihan hiljaakin, ei sillä oo niin hirveesti väliä! Mintun kanssa menee kanssa välillä ehkä turhankin lujaa (no ei nyt sentään!), hirvittäviä hysteriakohtauksia tulee vaikka keskellä kauppareissua, bussimatkaa, ruotsintuntia tai puhelinkeskustelua.. Eli hauskaa on ollut! Mun rakas muurahaiskarhu!



Voi Meeri! Tän neidin kanssa yhteinen historia on varmaan se kaikista dramaattisin, on ollut ties mitä actionia, ollaan oltu bff 4-evah, pahimmat vihamiehet ja vaikka mitä.. Tosiasia on kuitenkin se että meillä on hirveesti hyviä muistoja ja läppää ja säätämistä jota kukaan muu ei ymmärrä, pitkiä puheluita, mieshuolien jakamista ja voi jeesus vaikka mitä. Meeri on kans sponsoroinut mun vaatekaappia aika urakalla ja vaikka on ollut pitkiä taukoja meidän ystävyydessä, ollaan kuitenkin aina päädytty taas lopulta kavereiksi ja oon siitä tosi kiitollinen, oh bitch muru, oot mulle niin rakas!



Mun kaalimato.. Me ollaan tunnettu Julian kanssa joku neljä vuotta mutta alettiin olemaan kavereita vasta tässä tän syksyn aikana. Ollaan samassa teatteriryhmässä ja isoskoulutuksessa niin on tullut tutustuttua sitä kautta paremmin ja on tullut istuttua kahvilla/leffassa/shoppailumaratonia tehdessä paremmin ja maraton puheluiden myötä sit kans. Tässä hyvä esimerkki siitä että lyhyessä ajassa jostain ihmisestä voi tulla tosi tärkeä, Julian kanssa on sit taas ihan erilaista kun kenenkään muun, on tullut naurettua monta kertaa vatsa niin kipeeksi mutta keskusteltua myös syvällisiä useaan otteeseen. Hei mato, oot hirveen tärkeä mulle!



Oon tuntenut Siirin kanssa ekasta luokasta lähtien ja Siiri on ollut musta aina tosi hieno tyyppi ja oon aina salaa ihaillut sitä miten se onnistui olemaan kaikkien kaveri, reilu ja oikeudenmukainen ilman että kukaan koskaan kiusaisi sitä. Itse olin pienenä aika hiljainen ja ujo jolloin tollaset sosiaaliset ja avoimet ihmiset kiehtoi mua. Ajan myötä mäkin sosiaalistuin ja meistä tuli Siirin kanssa kavereita, tän syksyn aikana ollaan lähennytty tosi paljon ja  ollaan tuettu Coffee Housen kassaa istumalla siellä monta tuntia putkeen. Siiri on vaan sellanen tyyyppi jolle pystyn kertomaan joistain asioista helpommin kuin kellekään muulle, se osaa vaan kuunnella niin hyvin ja mun kaikki ongelmat tuntuu pienentyvän aina kun voin jakaa ne Siirin kanssa ja mulle tulee vaan aina niin hirveen paljon parempi fiilis sen jälkeen kun ollaan juteltu. Ja musta on tosi kiva kuunnella kun Siiri puhuu, meillä on jotenkin sopusuhtanen ystävyyssuhde :) Oot rakas ja tärkeä, muru!

Mä oon huono vetämään mitään rajaa ystävien ja kavereiden välille, mutta nuo viisi on sellasia joiden kanssa tulee vietettyä eniten aikaa. Tässä lisää tärkeitä muruja joiden kanssa on myös paljon muistoja, kiitos että olen saanut teidät ystävikseni! (: 


 Lydia, Siiri, Aino -ripari, elokuu 2011

 Julia, Ilona, Titta, Wiltsu - teatteri treenit, tammikuu 2012

Milana, helmikuu 2012



Jade, tammikuu 2012


Repsu, tammikuu 2012




Nikke, Milana, Repsu, Iiris, Siiri, Sade -tammikuu 2012


Yhteenvetona voidaan pitää että mulla on kyllä maailman parhaat ystävät, olisin hypännyt jo sillalta ilman niitä ja ilman teitä kaikkia minä en olisi minä :) Kiitos että olette olemassa! Ja kiitos myös teille lukijoille, olette ihania ja rakkaita mulle myös! Viettäkää oikein ihana ystävänpäivä!

6 kommenttia:

  1. vooi rosa ootpas ihana :) ja hei lisään ton kuvan facee'een (::

    VastaaPoista
  2. toi meijän rintakarva-kuva on niin paras!! :DD ja kiitos itsellesi kun olet niin ihana tyyppi! ;) <3: ilona

    VastaaPoista
  3. hihii:) btw, se saapas juttu kävi mulle! JOS SE ON VIELÄ VOIMASSA

    VastaaPoista
  4. hihii:) btw, se saapas juttu kävi mulle! JOS SE ON VIELÄ VOIMASSA

    VastaaPoista
  5. mikä ihmeen saapasjuttu kultakökkäreeni? :D

    VastaaPoista