torstai 16. helmikuuta 2012

minua ei ole kyllä koskaan blondiksi mainittu.


CIAO

Meitsi vetää taas niiin tyylillä että! Eilisen " luin ahkerasti ruotsin kokeeseen " ja hoitelin räkäisiä sisaruksiani ja pidin äidille seuraa (nauroin omille vitseilleni vatsa kipeänä), noh ilta meni vähän myöhäiseksi kun luin Riitulle muumeja ja jubailin äidin kanssa ja kas, kuinkas kävikään! Heräsin aamulla puoli yksitoista " ei helvetin helvetti " -tunteeseen kun tajusin että tämäkin ruotsin koe ja penkkarit jäi sitten välistä kun minä taitavana tyttönä nukuin pommiin! Ei saatana mitä taitoa....!



No tajusin etten ehdi mihinkään kouluun ja päätin ottaa ilon irti sitten tästäkin, keitin cappucinoa ja söin croesantteja aamupalaksi, kuuntelin musiikkia ja otin itseäni niskasta kiinni ja päätin alkaa siivoamaan! Tajusin että mun pitää avata uusi sivu mun elämässäni ja ensimmäinen askel on siivota mun huone joka muistutti paskasta läävää. Heitin vaatteet lattialta pyykkikoriin, laitoin stereot täysille, asettelin mun korut ja muut roinat, imuroin (harvinaista!), vaihdoin lakanat (projekti vielä vähän kesken) ja pakkasin pois kaikki tavarat joista mulle tulee paha mieli. Laitoin jotain tuoksukynttilöitä palamaan ja tuuletin koko huoneen. Great! Next step, me. Menin suihkuun ja pesin itteni kaikilla ihanilla showergeeleillä, föönasin ja laitoin hiukset, meikkasin kunnolla ja ihan rauhassa, laitoin päälleni kerrankin jotain muuta kuin villapaidan ja hymyilin peilikuvalleni. Yeah, great great!



Sen jälkeen vielä Riku pyys mua tulemaan kakkoselle hengaamaan ja siellä olikin sitten ihan mukavasti porukkaa niin pääs uloskin tästä hospitalista.. Kotona oleminen on aika masentavaa kun ympärillä makaa 39 asteen kuumeessa olevia raatoja jotka vaan tuijottaa sua lasittunein silmin kun ite tanssit muumien (olemme muumien suurkuluttajia) tunnarin tahtiin. Ilmekään ei värähdä. No jaha menenkin tästä sitten muualle.. Että oli ihan kiva nähdä ulkomaailmaa!



Ja huomenna friday ja hiiiihtoloma alkaa, ehhanaaaa! Vois vaikka yrittää päästä kouluunkin asti ja tsegii wanhat, ja sit holidayyy! OH YEAH!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti