maanantai 13. helmikuuta 2012

mökkihöperö



Terbsa!





Bileet jee, kulutan elinpäiviäni taas vaihteeksi kuumeessa! Yskin kun mikäkin röökimummo ja oon kyllä sen näkönenkin, harmaa ja hiukset yks harakanpesä. Mulla olis kolme koetta tällä viikolla eikä mul oo yksiäkään kirjoja mukana, jes hyvä Rosa! Kelasin että meen jossain paskasissa rytkyissä tekemään vaan ne kokeet, mutta onkohan siinäkään järkeä, koska jos en ole kerta lukenut yhtään niin mitä väliä sillä on jos teen ne vasta hiihtoloman jälkeen jos joudun ne kumminkin uusimaan. Vooooi jeesus, pitääkin olla niin hankalaa tää elämä!



Viikonloppu meni buranan voimalla, en oikeestaan muistanut levätä ollenkaan ja olin kokoajan liikkeessä. Fiksua joo! Sain naapurilta lauantaina leffaliput jotka meni sillon vanhaksi niin mentiin sitten Julian kanssa kattomaan illalla vielä saapasjalkakissa! Se oli just niin hyvä, me oltiin varmaan nuorimmat katsojat siellä (ja kovaäänisimmät).. Valuttiin sitten joskus puolenyön maissa Julialle tekemään kaikkea enemmän tai vähemmän älyvapaata, mä makasin ja Julia siivosi, kokkasi, hoiti vauvaa ja lääkitsi mua, reilu meininki ja silleen! Katottiin joku ihan sairaan härö leffa jossa lopulta melkeen kaikki tapettiin raa'asti niiden lomamatkalla, puolessa välissä tajuttiin et hei katos tää oliki k18, no hups ei se mitään. Joo oli kieltämättä elämäni selkeimmässä mielentilassa vietetty lauantai yö! Not. Sunnuntaiaamuna herättiin sitten viiden tunnin yöunien jälkeen kirpparille ja no tota oli vähän zombieolo mutta kerran sitä eletään! Hauskaa oli mutta se verotti nyt sitten taas tän että kuume nousi ja heh heh kivaa.



Tajusin muuten eilen kun olin stadissa menossa duuniin kuumeisena verkkareissa (!) että sillä ei ole oikeastaan mitään väliä mitä ihmiset musta ajattelee. Mun ei tartte miellyttää ketään ja olla käyttämättä joitain vaatteita siksi että ne on nolot, jos mulla on verkkarifiilis ni sit on. Se että pitäis tälläytyä hirveesti vaikka sit poikia varten on oikeestaan ihan harhaluulo. Mä en ole poika, mutta mun mielestä ainakin meikitön tyttö on kauniimpi kuin pakkeloitu meikkivoide pelle. Ja mulla on oikeus hengata keiden kanssa mä ikinä haluankin, syödä mitä haluan, kuunnella sitä musaa mistä tykkään, shoppailla liikaa, puhua liikaa, olla huono koulussa, olla kiva ihmisille jotka ei sitä välttämättä ansaitsiskaan, mä saan tehä ihan mitä mua huvittaa enkä mä ala muuttamaan itseäni kenenkään muun kuin itseni takia. Koska siten mä huomaan ketkä välittää musta oikeasti, jos joku ei haluu hengata mun kanssa niin sitten ei halua, se ei ole mun ongelma!

Askartelin vähän aikani kuluksi :D Leikkelin kaikkea kivaa Voguesta ja Ellestä=lopputulos!
Kaikkea sitä tulee kuumeessa tilitettyä, mutta musta nää on tärkeitä oivalluksia ja on tärkeää hyväksyä itsensä just sellasena ku on, se ei oo helppoo mutta pakko yrittää! Ja pakko yrittää kans parantuu, eihän tästä tuu yhtään mitään, ystävänpäiväki menee maaten sohvalla, KIVAA!

Vois yrittää vaikka syödä jotain ja mennä kattomaan Toscanan auringon alla ja kärvistellä tätä talvea..! Pitäkää te nyt edes kiva ystävänpäivä sitten munkin puolesta, olette rakkaita!

3 kommenttia:

  1. mäki oon kipeenä ja jo kaks koetta on menny ohi! perjantaina pitäis olla kolmas (fysiikka) ja niitä juttuja piti käydä läpi ma-ke eli just sillon ku mä oon poissa, jes! epäilen kans et joudun suorittaa saksan kokeen perjantaina = super jes!

    VastaaPoista
  2. Onks toi kuva susta kipeenä?

    VastaaPoista
  3. ANONYYMI

    no joo tää on ihan perseestä! Ja sit ku kaikki kokeet laitetaan samaan läjään eikä yhteenkään ehdi lukemaan kunnolla=paineet!

    ANONYYMI

    En ihan muista mutta taisin ottaa sen niinä päivinä kun olin tulossa kipeeks..? :)

    VastaaPoista