lauantai 25. helmikuuta 2012

no worries, no make up, food = hakuna matata



HOLAHOLAHOLA!

Tänään oli mun hiihtoloman eka lepopäivä! Äiti meni aamulla hoitamaan pari duunikeikkaa ja mä jäin "lapsenvahdiksi", tehtävä oli jokseenkin helppo kun Roope oli painunut jo joskus aamulla ulos luistelemaan yms yms, Ranja oli 40 asteen kuumeessa (pelottavaa, normaalia?!) ja Riitu leikki mielikuvituskavereidensa kanssa. Päätin siis chillata koko päivän ja pyöriä verkkareissa ilman meikkiä, katella junioria, juoda teetä/kahvia, tehdä ruoaksi pinaattilettuja ja raskalaisia (how easy!) ja illalla tilattiin pizzaa ja käytiin saunassa. Lomapäivä tosiaan! ..vaikka mun aivot oli taas ihan räjähtämispisteessä!



 Lisäksi olen ollut hyvä isosisko ja puhunut henkeviä pikkuveljeni kavereille, puhuttiin tytöistä ja pojista, rakkaudesta, aikuisuudesta ja murrosiästä.. Ihania! Roopen kaverilla on joku ihmeen kyselyikä ja se kyseli multa ties mitä kaikkea, oliko mulla poikaystävää kun olin yhdeksän, minkätakia ihmiset eroaa, onko musta pojat ällöjä, saako tyttöjä lyödä, mitä mä oikeen teen kun valvon myöhään, millon mä oon aikuinen, kuka on mun paras kaveri, mitä diskossa tehdään, rakastaako joku poika mua nyt, miks mä en osaa luistella, miks mun isi on rokkari, miks kaikilla ihmisillä ei oo poika- tai tyttöystävää jos ne tykkää seurustella, onko musta jännää tilata pizzaa, miksi tytöt meikkaa.. Jos mun vastaukset on edes jollain tapaa avartanut noiden nuorten miesten hämärää ajattelutapaa niin olen todellakin ylpeä!



Voi jösses mun pitää päästä kampaajalle! Tää mun tukka on jotain ihan järkyttävää.. Ihan sama vaikka mulla olis jotain homeisia olkia päässä.. Mutta kun kampaamolla käyminenkin veis rahaa, ääääää en tykkää tästä! JOO mutta rahasta on maristu nyt ihan tarpeeksi, se riittäköön tältä kertaa!

Voisin esitellä vihdoin nää mun kengät jotka ostin pari viikkoa sitten!




Tosiaan, Spirit Storesta harmaat ylipolvensaappaat joissa joku ööm kahdeksan sentin korko? Tykkään, suhteellisen helppo kävellä vaikka toi 37 koko on mulle aika tiukka, mutta kyyyllä se siitä! Nyt vaan venaan kun kuuta nousevaa että noi lumet sulais, kadut pestäis ja ulkona tuoksuis kevät ja vois kuulla korkojen kopisevan paljasta asfalttia vasten, sitä fiilistä ei voita mikään!


Mulla on joku hirveä taistelu nyt picnikin kanssa, se pilaa kaikki mun kuvat ja tekee niistä ihan tyhmiä, oon nytkin säätänyt ties kuinka kauan noiden ärsyttävien kuvien kanssa, samalla kun mulla on ollut joku 15 facebook keskustelua auki. Ja mitä se kello olikaan? Ja millon se koulu alkoikaan? HUPSISTA!

Yees, mutta jatkan nyt karpalomehun lipittämistä ja yksinään bilettämistä, kuukausi on ollut pitkä aika ja angstaus on nyt takana päin, I hope so, elämä on oikeestaan ihan kivaa ja kohta on kevät, hihihiiiii mukavia yön jatkoja sinne! 







3 kommenttia:

  1. Oi, tosi ihana blogi sulla :)!

    http://littledragonfliess.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihanat noi spiritstoren ylipolven saappaat! :-))

    VastaaPoista
  3. LINDA&SOFIA

    heei kiitos paljon! :)

    SOFIA

    Danke, mäkin tykkään! ♥

    VastaaPoista