maanantai 20. helmikuuta 2012

puistokausi on avattu ja rusketusrajat löytyy jo!


Hei nyt en enää kestä! Helmikuun 20 päivä, kesään on ihan liian monta päivää! Tän päiväinen auringonpaiste ja pienoinen lämpö laukas mussa ihan mielettömän kevätfiiliksen, käytiin Saden kanssa ostamassa kaikkia kesäisiä karkkeja ja cokista tölkissä, koska Portugalissa juotiin limuu aina tölkistä! .. paitsi reilu euron halvempana, mutta silti! Meiän puistohengailu tosin ei ollut niin vaivatonta, kun istut mihin tahansa niin perse on märkänä samantien, damn se oliki viel kuiteski helmikuu. Ja voi elämän kevät, tehtiin se virhe et mentiin Glitteriin jossa oli myynnisä kevään aurinkolaseja.. Hei kyl mä tarviin uudet aurinkolasit, kun siellä oli sellaset iiihanat joissa oli timantteja ja ne oli isot ja mä oon nyt jo ties kuinka kauan ettinyt isoja filmitähti arskoja ja noi oli just sellaset, because I want, I neeeeed! Tiedän tää on toivotonta, mutta koska kevät!



Lisäks oon nähnyt unta täydellisistä farkuista jotka haluan! Yhet siniset matalavyötäröiset jotka istuu täydellisesti ja näyttää perfectoilta mun päällä (piece of cake!) ja toiset vaaleensiniset revityt farkut, olis niin coolit. Ja sit tarviin kyllä uudet kengät, avokkaat olis aika passelit niiden farkkujen kanssa, koska revittyjen farkkujen kans ei voi käyttää saappaita ja sit jos käytän niitä joskus loppukeväästä/alkukesästä (mikä ihana ajatus) niin nilkkuritkin on liian kuumat.. Seuraava ongelma on taas se ettei avokkaat/balleriinat pysy mun jalassa! Pitää siis löytää täydelliset korkkarit jotka sopii farkkujen ja hameiden kanssa, koska ns. hamekenkiäkään mulla ei taida olla.. Plus että aion ostaa tällä viikolla ne ylipolvensaappaat kevääksi.. Ja tosiaan se uusi laukkukin pitäisi ostaa koska se on ihan oikeesti rikki ja oon kuluttanut melkeen kaikki mun laukut puhki.. Ja sit se napakoru.. Ja ne aurinkolasit+bikineitä..! Oh dear, I really need money.. Or help..? Not!

Oon onnistunut muuten täyttämään tän mun hiihtoloman aika täydellisesti. Alkaa olemaan kohta minuutti aikataulu että ehtii tekemään kaiken mitä pitää! Sunnuntaina meidän piti mennä Mintulle syömään mutta sen perhe olikin sitten vähän kipeenä, well, what you can do? Mene kauppaan ja mene kera kassillisen pizzoja ja särkylääkkeitä ystävällesi pitämään hauskaa! Toimii ja hauskaa oli! Tänään taas oltiin Saden kanssa leffassa kattomassa My Week With Marilyn joka olikin yllättävän hyvä ja mekin jaksettiin jopa keskittyä siihen!



No mut loppujen lopuks aika hirveen jeba loma tiedossa, tuun näkemään hirrveen ehhania ihmisiä ja tekemään kivoja juttuja, niistä enemmän sit myöhemmin! (: Tänään vois vaihtaa yödatauksen vaikka leffan katteluun ja vaikka kirjan lukemiseen (himoshoppaajia ofc!) ja kuunnella Jukka Poikaa ja Skrillexia, pettämätön yhdistelmä!

Xaujau, mukavaa maanantai(!)-iltaa murut!


2 kommenttia:

  1. Eikää nyt sä tartutit ton shoppailuvimmas muhunki! :D Nyt tekee mieli uusii ihania farkkuja ja tennareita, balleriinoja, bikiineitä... Toivotonta ku ei oo rahaa >:(

    VastaaPoista
  2. no äläpä, niin suuri shoppailuvimma et huh huh! :D Ja missä raha?

    VastaaPoista