lauantai 11. helmikuuta 2012

se tunne kun aivosi ovat virrasäästötilassa


Ciao ciao!

Kuinkakohan mones perjantai in my life jolloin mä oon kipeenä..? Omat sweet 15 partytkin on menny kuumeillessa, monet joulut ja käytännössä lähes aina kaikki kivat päivät mä oon kipeenä! Tänään koulussa olis ollu joku ydinvoima teemapäivä, joten missasin tuskin mitenkään hirveesti mitään mielenkiintosta, kun mulle kuitenkin infottiin pitkin päivää kaikki juorut ja mielenkiintoiset asiat :D Oon nähnyt kans ties mitä mielenkiintoisia unia ja oon nyt ihan sekasin siitä mikä on totta ja mikä ei, nään harhoja, hölisen unissani ja meinaan pyörtyä jatkuvasti. Näin untakin siitä että olin pilvessä ja fiilis on ihan sen mukainenkin, joten ehkä yritän pysytellä kotona tän perjantain..?



Join tollasta ihan hel-ve-tin pahaa teetä johon lisäsin ties mitä tippoja, jauheita ja mausteita, naama vääränä yritin kitata tota alas koska mä EN haluu olla huomenna kipeenä koska olis yritys nro 5089 mennä Julialle yöks ja niillä on littlebaby jollon ei ehkä oo mikään maailman paras idea mennä tartuttamaan sitä.. Mutta kyllä mä paranen, koska kaipaan nyt hyvää seuraa, mässyä ja leijonakuningasta!

Olis ihan mielenkiintoista tietää kuinka paljon mulla on mennyt rahaa kahvilassa istumiseen ja puhelimessa puhumiseen! Noh, ei siinä mitään jos on paljon asiaa ja hyviä ystäviä..! Kukin käyttää rahansa tavallaan ja tää on terapeuttista, mutta oikeesti.. Hehe, ei siinä mitään kunhan on kivaa!


 Purkasin ostoksia ja isäpuoleni kysyi jossain vaiheessa että niin ootko sä kipeeks tulossa? Ai etkö sä muka ollut koulussa tänään? No ööö miltäs näyttää! Joo no kyllähän mä yleensä pyörinkin koulussa paskasissa ja reikäsissä rytkyissä, hiukset muistuttaen harakanpesää, ilman meikkiä ja pipo päässä..? Miesten logiikka?!



Ei ihmekään jos on vähän pössynen olo ollu tänään kun on tullut vedeltyä ties mitä lääkkeitä koska mä en todellakaan jaksais olla koko viikonloppua neljän seinän sisällä! Apteekki in my heart!

Katoin just voice of finlandia ja pystyin ilokseni huomata että niillä esiintyjillä oli hirveesti samoja vaatteita ku mulla! Yeah, hyvät stylistit heillä kyllä kyllä!

Vois yrittää mennä kerrankin säädylliseen aikaan nukkumaan, tai ainakin irrottautua tästä koneen imusta, mulla olis viismiljoonaa koetta ens viikolla eikä mulla oo yksiäkään kirjoja messissä.. Hyvä Rosa! Taidan mennä kattomaan muumeja.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti