lauantai 18. helmikuuta 2012

sitä tulloo ja sitä mennöö


Hayhay!

Takana päivä jollon en oo tehnyt yksinkertaisesti MITÄÄN ERIKOISTA. Nukuin yhteen, kuuntelin musiikkia, meikkasin huolella ja hitaasti, kävin kaupassa ja kulutan aikaani kuuntelemalla skrillexiä ja muokkailemalla kuvia. Suunnitelmissa olis kans kaivaa vanha valokuva cd vuodelta 2003 esiin ja viettää aikaa sen parissa.. Ja kun nyt kerta on lauantai-ilta niin voisi perinteisesti leipoa pizzaa ja kattoa Putouksen!



Oon ihan addiktoitunut tohon cappuciinojauheeseen! Se ei maistu ees mitenkään hirveesti kahvilta, siihen tulee sellanen ihana vaahto pinnalle ja omnom hyvää! Lisäks ku oon ollut aikamoisen väsynyt viime aikoina niin elättelen toiveita että toi sit sentään piristäis ees jonkin verran.. Ja koska on laskiainen niin laskiaispullat kuuluu myös tähän mun kaloriloman ohjelmaan!


Ei hyvää päivää mä en tiedä tosta mun puhelinlaskusta, mä en vaan yksinkertaisesti osaa elää enää ilman puhelinta, mulla on pakko olla seuraa jatkuvasti! Joko tekstaan tai sit lörpöttelen puhelimessa muuten vaan. Musta on äärettömän ärsyttävää ja outoa jos mun viesteihin ei vastata, koska mun mielestä se on ihan käsittämätöntä että joku on unohtanut puhelimensa johonkin tai unohtanut vastata johonkin viestiin, tai vielä pahempi " en tiennyt että siihen piti vastata ". Oh Jesus, ei puhelinta unohdeta johonkin ja eikö se oo aika selkeetä että jos viestissä on kysymysmerkki niin siihen vastataan? Or not. En todellakaan halua kohdata mun puhelinlaskua, no no no...



Mua ärsyttää että kaikki maksaa! Mulla olis vaikka mitä ostettavaa taas:
1. Napakoru
2. Ylipolvensaappaat
3. Revityt farkut
4. Perus farkut
5. Peruspaitoja (aina tarvitsee ja koska kevät)
6. Laukku (oikeesti joooo hienoo mul on 20 laukkua mut ku tarviin uuden koululaukun ku nykynenki on rikki jajaja..)
+ kahvittelurahaa! Jokainen nainen tarvitsee kahvittelurahaa, eiksnii?!

Yritän nyt haalia ittelleni työkeikkoja hiihtolomaks et sais vähän massii ja silleen. Joku kiva vois antaa mulle vähän shoppailurahaa, koska aina on hyvä syy antaa rahaa tai lahjoja (kuten aina on hyvä syy syödä suklaata!), tänki oon oppinut mun isiltä joka antaa mulle "treffirahaa" tai "sydänsurusuklaata". Se on ihana, mä tiedän!



Mihin teillä menee eniten rahaa ja mistä sitä saatte? Mitkä asiat on tällähetkellä teidän must have-listalla? (voisiko tota listaa siis vielä kasvattaa ;)?) Hirrrrveen mukavaa lauantai-iltaa Terot! 

4 kommenttia:

  1. -biksut
    -tennarit
    -normi toppeja
    -korkeavyötäröiset shortsit
    -koruja (joku tosi hieno sormus ois jees ja kans korviksii)

    heh odottelen kesää ♥

    PS. hienoo ku sä postaat joka päivä!

    VastaaPoista
  2. ouuuu sounds good! :)
    mäki halkeen kohta ku odotan kesää niiin paljon!
    kiitos, pitää yrittää pitää tahti yllä! (:

    VastaaPoista
  3. rahaa saan vanhemmilta ja eniten sitä menee shoppailuun, en ees huomaa mihin se katoaa :D vielä viime viikolla tilillä oli 70e ja nyt enää vajaa parikymppii oho :D suunnitelmis ois löytää täydelliset aurinkolasit 8)

    VastaaPoista
  4. joo sama vika, raha vaan häviää..! aina sitä on liian vähän.. Ja munki tekis mieli ostaa joka kevät uusia aurinkolaseja ja tänäänki meinasin jo sortuu glitterissä.. OOPSSS!

    VastaaPoista