keskiviikko 15. helmikuuta 2012

SUMMER! >:( I am waiting for you!


Moiksui!

En ehkä kuolekaan, päätin olla urhea ja raahauduin kouluunkin asti tänään (puoli tuntia myöhässä tietenki) ja oli ihan hyvä päätös, tuli taas naurettua vatsa kipeeksi.. Meillä vaan on bäst luokka, vaikka Pyry & Rasse trollaski mua koko päivän mun en silti voinut olla (tietenkään) nauramatta, mua nyt nauirattaa oikeestaan ihan kaikki vaikka mulle tultais sanoo " oot aasi " päin naamaa. Oikeastaan naurahdin ääneen tolle ajatukselle. Okei tää on vähän toivotonta..?

Oon kuluttanut taas ruotsin kokeeseen lukemisen sijaan aikaa ettien kaikkea ihanaa kesäjuttua, oivoi kesä tulisit jo!



Oivoivoivoi olisin enemmän kuin VALMIS kesän tuloon, biksut, aurinkolasit, korkeat korot ja hyvä fiilis..! Damn, ens kesästä on tulossa paras, tuntuu ihan siltä! No, päivä kerrallaan mutta kevät voisit tulla ihan pikkusen nopeammin! ..eikä pieni etukäteis kesäshoppailu ole tietenkään kiellettyä.... oops, here I go, heihei rahat!

Älkää suuttuko mulle, kai tekin odotatte kesää? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti