sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Biletysasua ja aamuhypetystä

Ciaooo!

Sunnuntai aamut, ai että ku mä rakastan näitä! Kello on 12 ja mä oon yökkäreissä syömässä hyvää aamupalaa ja kuuntelen Jukka Poikaa, fiilis on parempi kuin pitkään aikaan, ulkona paistaa aurinko ja mulla ei ole vielä mitään aikataulua, töihin joskus ja vois käydä tsekkaamassa Forumin hintasirkuksen, mutta kaikki ihan oman fiiliksen mukaan. Freedom!

Oon just samaan aikaan selailemassa kesän festaritarjontaa, Summer Upiin ja Weekendiin olis ainakin ihan pakko päästä, mutta mistä rahaa? Mulla on ollut myös työ ja tuska pitää itteni kurissa etten oo ostanut jo niitä vähäisiäkin shortseja ja bikineitä joita kaupoissa on jo näkynyt.. HIII! .. MUTTA tajusin just että kahden ja puolen kuukauden kuluttua on kesäloma ja kaks ja puol kuukautta sit oli uusvuos! Ja ihan pian on pääsiäinen ja viime pääsiäisenä oli 20 C lämmintä joten.. HIII!

Tässä muuten vielä asua ruotsinlaivalta!





































Tää oli tosiaan ekan illan asu jolloin jaksettiin käyttää kameraa vähän ahkerammin, tosin toi siljan valaistus oli sen verran hämärä että tuloksia tuli vaan salamalla, mutta kyllä tästä nyt jotain käsitystä tulee!

• Paita: VILA
• Bolero: Benetton
• Farkut: Pieces
• Kengät: H&M
• Korut: Nomination, Thomas Sabo ja Glitter

Että sellasta! Nyt meitsi lähtee duuniin ja shoppailemaan hyvässä seurassa, säässä ja fiiliksessä, pitäkääpä ihana sunnuntai murut!

3 kommenttia:

  1. IHANAT KENGÄT <3 missä oot töissä ja mikä ihmeen hytti toi on? :D

    VastaaPoista
  2. toii hytin sänky...? :D miten se on toss keskel ikkunnaaa :DD

    VastaaPoista
  3. ANONYYMI

    Niin on! ♥ oon siivoojana kampaamossa ja toi hytti oli joku deluxe perhehytti or something? :D

    ANONYYMI

    Se oli joku perhehytti jossa oli kuus sänkyy, toi oli sellanen sohvasänky siinä keskellä, se ikkuna on vähän taaempana :D

    VastaaPoista