torstai 15. maaliskuuta 2012

se tunne kun pääsi sanoo kabuff


Jaiho!
Voi jösses mikä päivä takana! Mun pää on ihan räjähdyspisteessä ja yritän mennä jo ysiltä nukkumaan kun oon niin POIKKI. Aamulla satuin lukemaan iltalehdestä että mun kaveri oli kadonnut ja zädääm se olikin sitten menoa, soitin sen iskälle ja se lähetti mulle jotain numeroita mistä voisin kaverini mahdollisesti tavoittaa ja sainkin sen kiinni, joten opettajat repi mut heti tän tiedon saatuaan kansliaan keskustelemaan ja puhumaan poliisin kanssa, eikä mulle annettu edes vaihtoehtoja, korostettiin vaan että tää on palvelus yhteiskunnalle ja parhaaksi ystävälleni. Loppupäivä meni juosten puhelimen kanssa ympäriinsä kun kaikki kyseli multa että mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu, jaa-a paha mennä sanomaan kun on itsekin ihan sekaisin päästään.

 


Muutenkin voisin työntää koko iltalehden johonkin perseeseen kun ne tuppaa tekemään juoruja ties mistä asioista jotka ei kuulu niille tipan tippaa, on se kivaa saada rahaa kun mässäilee ihmisten yksityisasioilla. Pidän huolta siitä ettei musta IKINÄ tuu juorutoimittajaa, vaikka toimittajan uraan tähtäänkin.

Hei te kaikki jotka olette nauraneet mun epäatleettisuudelle ja laiskuuden huipentumalle, mulla on salikortti! On se kätevää kun musta tuntuu että oon jo paljon parempi ihminen kun mulla jo vaan on se kortti, voin vaan aina tokasta että " no hei mul on salikortti ", se on kätevää ja hienon kuulosta omissa korvissani ainakin, vaikka muita se tuskin liikuttaa tippaakaan. Kesäkunto täältä tullaan, hahahahaaaa!

 


Oon muuten huomannut että oon oppinut tässä elämään paljon rennommin ilman sitä ainaista stressiä joka asiasta. Okei no myönnetään että mun chilli asenne kaikkiin nelosiin ja vitosiin kokeista ei ehkä oo paras juttu, mutta ylipäätään rento asenne elämään ja se don't worry be happy fiilis on musta saavutus. Ja se et osaan elää päivä kerrallaan ainakin vähän, vaikka mun kesän odotus ja uusien shortsien yms kuolaaminen onkin aika jokapäiväistä toimintaa.. But anyway, kehitystä havaittavissa!




ASU

• Takki: One Way
• Kaulahuivi: Gina Tricot
• Aurinkolasit: RayBan
• Laukku: Guess
• Farkut: Only
• Kengät: Italiasta

3 kommenttia:

  1. iltalehti -.- siellä on joka päivä juttuja ku joku teini on kadonnu ja parin päivän päästä se löytyy ku se on halunnu vaa eroo vanhemmista tms.

    VastaaPoista
  2. ANONYYMI

    No niimpä, jollain senkin lehden pitää kasvattaa uutismääräänsä!

    SIIRI

    Yeah! :D

    VastaaPoista