tiistai 6. maaliskuuta 2012

stockholm!


HEJ!

Fiiiiiu, mä elän vielä! Tosiaan toi koemäärä oli aika järkyttävä eikä loppua näy, lisäks mua on revitty joka ilta johonki suuntaan että sitä chillaus vapaa-aikaa ei ole kyllä ollut.. Lisäks olin tässä ruotsin risteilylläkin sunnuntaista tiistaihin, että meitsi vetää aika lujaa nyt!

Risteily oli kyl tosi jees, just sellanen irtiotto arjesta mitä tarttinkin, ruokaa, hyvää seuraa ja parasta tekemistä=YEAH!
 




 Kierreltiin vanhassa kaupungissa joka on aina yhtä ihana paikka, varsinkin kun Tukholmassa on niiin kevät (oi miksi aina ennen Helsinkiä?!), oli niin kesänen olo välillä että huh huh..



Laivalla kulutettiin aikaamme yläkerran New York clubissa/syöden paljon/shoppaillen taxfreessä/pelaillen, josta jäätiin voitolle kakskybää kun joku känninen mies survas meidän kouraan vähän seteleitä..! OOKOO KÄY!

Mentiin kans Globeniin joka oli sellanen lasipallon muotonen hissi joka nous 360 metrin korkeuteen, oli aika coolit näkymät!


Ja toki mun piti nyt shoppailla! En tosin ostanut mitään mitä piti mut.. NOH kaikkea kivaa löytyi, niistä lisää pian!



Oon taas syönyt kyllä koko laivan edestä, koska seisovassa pöydässä oli sushia! Omnomnom, ihan normaalia käydä kuvailemassa ruokaa kun se vain näyttää niin hyvältä, toiset kuvailee komeita miehiä mutta minä kuvaan ruokaa!










Ja matkaseurakin oli mitä parhainta, säädettiin taas huolella vaikka koitettiin olla sivistyneitä ladyja (neverever), liukasteltiin, korot jäi kiinni koloihin, saatiin hysteriakohtauksia, juomat kaatui ja niin edespäin, mutta eipä kuitenkaan kaadettu laivaa tai eksytty metroillessa ympäriinsä! Hyvä suoritus älykääpiöiltä!

Vi ses!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti