torstai 5. huhtikuuta 2012

Ai miten niin seinähullu?

Helloou!

It's holidayy, paitsi ettei se hetkauta mun elämää millään tapaa koska oon ollu koko viikon visusti peiton alla ja pääsiäinen kuluu mitä ilmeisimmin samalla tapaa. Kävin tänään taas verikokeissa (mun käsivarsista vois päätellä et oon pahakin nisti) ja tulehdusarvot vaan nousee. Mulla todettiin siis keuhkokuume, eli tästä ei sit näköjään ihan heti olla parantumassa. Tänään meinas itku tulla kun tän piti olla vähän niinkun paras viikko pitkään aikaan, mun piti nähä ihania ihmisiä, käydä kampaajalla, tiedossa oli tyttöjen iltoja, bileitä ja kaikkea parasta, mut mites kävi perkele. No mut toisaalta tajusin myös sen että mä en voi tälle yhtään mitään ja asiat vois olla pahemminkin, sitäpaitsi tiiän et noi mulle tärkeimmät ihmiset kyllä pysyy mun vierellä vaikka mulla olis rutto.

Pahoittelut muuten siitä ettei ole kuvia, oon liian uupunut olemaan pystyssä joten tää on mun eka postaus ipodilla ja oon liian uupunut säätämään kuvien kanssa.

Mulla on ikävä mun elämää, mut nytpähän osaan arvostaa sitä sit ku oon terve. Toivottakaa mulle onnea etten joudu viettää mun pääsiäistä lastenklinikalla! Mukavaa lomaa kaikille, nauttikaa siitä! (:

2 kommenttia: