maanantai 30. huhtikuuta 2012

että tällänen vappu tällä kertaa!

Jumalan terve!

.. ja hyvät vaput vaan kaikille, meitsi alotti laattaamisen jo päivän etukäteen ja kärsin täällä nyt darrasta ilman alkoholia, joten meni sit ylläripylläri suunnitelmat taas täysin päin persettä! Thänx norovirus (: (kuvat viime vapulta, jösses ku me ollaan muututtu!)



Mulla on takana sellanen viikonloppu että huhhuh, lähettiin perjantaina leirille ja fiilis oli oikeen hyvä lauantaipäivään asti kunnes jengi alko vetää laattaa siihen malliin että kahelta yöllä meitä oli 26 osallistujasta vissiin viis terveenä (ja mä olin sillon yksi niistä, wohohoo onko tämä vastustuskykyä?!). Kaikki sairaat ohjaajia myöten siirrettiin toiseen rakennukseen ja meillä terveillä oli sit sellaset bileet etten oo ennen nähny :D Olin ainoo -96 siinä porukassa mutta sitä ei todellakaan huomannut kun taustalla soi Boten Anna ja muuvit on sitä luokkaa että.. (imuri! poimitaaks omenoita! palautetaaks pulloi! lypsetääks lehmää!) Tällä hetkellä selkä on sairaan kipee koska nukuin jollain puutarhatuolinpäällysteellä maha kipeenä ja mulla on aika ristiriitaset fiilikset tosta viikonlopusta, koska mulla oli kyllä tosi hauskaa vaikka se oli ihan hirveetä ja riipasevaa kattoa kun normaalisti niin elinvoimaset ihmiset on niin heikkona. Ja ku mun on aika vaikeeta keskittyä johonkin muuhun jos tiedän että jossain lähellä on joku kipeenä ja voisin olla auttamassa siellä, että toivon ettei porukka ihan kyrpiintynyt siihen että mä säädän siinä jatkuvasti jotain vieressä! .. että joo sellanen viikonloppu!







































Teki toi leiri kans hyvää, meillä oli perjantaina tosi hyvä iltahartaus joka jotenkin vapautti kaikkia ahdistavia ajatuksia. Itkuhan siinä tuli, mutta ehkä se oli hyvä vapauttaa tunteita joita on patonut sisällä pitkään ja nyt on paljon helpompi hengittää. Loppujen lopuksi mun elämässä on kaikki asiat nyt niin hyvin että on helppo hymyillä. Hartaus päättyi siihen että jokainen heitti kiven järveen ja sen mukana asian jonka toivoisi tapahtuvan tai jotain haaveita ja sen kiven mukana katos mun ahdistavat ajatukset. Tajusin että on niin paljon asioita joihin mä en voi vaikuttaa, vaikka mä kuinka stressaisin. Se kivi on nyt järven pohjassa ja katsotaan miten mun elämä kulkee, mä aion tehdä niin paljon kuin pystyn niiden asioiden eteen jotka tekee mut onnelliseksi, katsotaan mihin se riittää.
































































Pitäkääpä oikeen ihana vappu ja juhlikaa munkin puolesta, me grillaillaan täällä kuunnellen hyvää musaa, siitä mä pidän huolen! Katsotaan jaksanko lähteä vielä ulos rellestämään, mutta jokatapauksessa siellä missä mä meen on aina bileet ;) klara vappen med krana vatten, tai jotain siihen suuntaan, pitäkää kivaa ja toisistanne huolta!

6 kommenttia:

  1. kamusein, mulla on sulle palkinto mun blogissa! :) cantsay-no.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. En todellakaan ole mikään himojeesustelia enkä ateisti tai mitään sellaista, mutta olisi paljon kivempi lukea blogiasi jos enään käyttäysi näitä jumalan terve - ja vastaavia alotuksia. Blogisi on muuten todella kiva, tietysti voisia toivoa että päivittäisit useammin (mutta ymmärrän kyllä että yleensä ihmisillä on muutakin elämää ja välillä EI VAAN HUVITA)

    VastaaPoista
  3. Ihan hyvä pointti, tää postaus vaan oli aika jeesustäyteinen kun tosiaan olin viikonlopun seurakunnan järkkäämällä nuortenleirillä :)
    Paljon kiitoksia, postaan niin paljon kun aika antaa myöten ja ideoita on, kiitos kiinnostuksesta oletpa ihana (:

    VastaaPoista
  4. Ihanan pitkät hiukset!! :O

    http://enninkengissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. itekin hätkähdin tota hiusten pituutta, nykyään vähän lyhyemmässä kuosissa -vaihtelu virkistää! :) ja onhan sullakin super ihanat ja pitkät hiukset :)

    VastaaPoista