maanantai 16. huhtikuuta 2012

mitä muuta maanantaisin voi olla kuin sekaisin?

Hola amigos!
Kerrankin voin sanoa olevani kunnon kansalainen sillä oon selviytynyt kouluunkin asti kunnialla, vartin myöhässä tosin hehe, mut pääasia on se että olen ollut tänään koulussa! Se taas miten miellyttävä kokemus se oli on vähän kinkkisempi juttu, ensimmäinen hauska läppä on se että mä istun eturivissä. Siis eturivissä, kelatkaa nyt onko mitään hirveempää! Täähän tarkottaa sitä että mun pitää alkaa panostaa perkele. Istuskelin sitten siinä ja yritin vaikuttaa tosi skarpilta vaikka olin nukkunut yöllä sitten neljän tunnin yöunet, ei se iltakahvi ja päässä pyörivät ajatukset tykännyt sitten siitä ideasta että vois joskus nukkuakin ennen kahta, joten silmät sojotti TAAS ristissä ja mä hihittelin TAAS kerran yksinäni, tällä kertaa sit eturivissä. Ei jeesus oon sekasin.


Tunti toisensa jälkeen meni sit kyylätessä kelloa jonka sekuntiviisari on selkeesti kokenut jonkun kehitysvamman kun se liikkuu niin saaaaatanan hitaasti ja mä meinasin kuolla varmaan viismiljoonaa kertaa päivän aikana tylsyyteen. Ja sain sit heti aamusta tehä matikan kokeen " kattoo nyt miten pärjäät " -periaatteella, kokeen tehtyäni opettaja yritti hymyillä ilmottaen että mulle järjestetään vielä matikan uusintakokeen uusintakoe. No täähän kuulostaa hyvältä!
Meillä oli ysiluokan terveystarkastus! Mä olin 163,5 cm pitkä mutta jokanen tuli mulle vuorollaan todistelemaan eri teorioilla että terkan mitta on kuulemma ainakin sentin väärässä, eli mä oon sit ilmeisesti ainakin 164,5 cm pitkä ;) Lisäks sain taas kuulla lässytystä siitä että syön liian vähän sitä sun tätä ja blaa blaa blaa, samoja asioita jok'ikisessä tarkastuksessa aina mutta ei se mitään, pääasia et mä ite tiiän et mä syön tarpeeksi ja hyvin, piste. Pitäis hamstrata kaapit täyteen ties mitä kalkki, rauta ja vitamiini pillereitä, mutku herranjumala emmä nyt millään pillereillä elä ja ku mä oon vielä niin hajamielinen et en mä nyt mitään pillereitä muista säännöllisesti ottaa ku toi kymmenen päivän antibiottikuurikin menee ihan päin persettä. Letkuissako se pitäis alkaa elää, oh jesus..!

Me keksittiin iskulause mun ja Saden ruokavaliolle kun me ei syödä siis punaista lihaa:
" Läskiä me ei kaivata, mutta muna kyllä kelpaa! "


Tämä on yksi niistä lukuisista syistä miksi rakastan teatteria. Basic minä ei pyörisi ympäriinsä leopardilegginseissä ja vaaleankeltaisissa possushortseissa joissa lukee I love bacon (ai ei vai?), mutta teatterissa kaikki on mahdollista.. Samalla kun mun jännitys ja häpeä kasvaa, samalla kun kyseenalaistan että miten helvetissä mulla on pokkaa tähän, samalla tiedän että tästä näytelmästä tulee maailman paras koska meillä on yksinkertaisesti niin hauskaa kun me tehään tätä..!

Hey, mut mä voisin toki yrittää joskus nukkua ja saattaa mun aivot sellaseen normaaliin tilaan joka ei viittaisi hysteeriseen tai yliväsyneeseen mielentilaan (mahdotonta), kauniita unia, pekonia ja munia!

4 kommenttia:

  1. noi asut on varmaan meijän Sexy and i know it kohtaan? :D ja just hyvät asut!!

    VastaaPoista
  2. JOO! :D titta ja wiltsu toi sinne monta kassillista roinaa.. we have party!

    VastaaPoista
  3. yeaa!! :D tänään tuon mestoille myös savukoneen...mitäköhän siitä tulee? :D

    VastaaPoista