torstai 12. huhtikuuta 2012

jos tykkäät hönöistä lupaan olla sun one and only

Hellou opossumit!

Oon ihan rakastunut. Adelen musiikkiin nimittäin! Tai ehkä johonkin muuhunkin, mut anyway siis Adelen kappaleet on jotain niin hienoa etten kestä. Miten nää ihmiset voi tietää miltä musta tuntuu! Oon tän päivän oikeestaan kuluttanut lähes pelkästään Adelen ja Sian biisejä kuunnellen ja niiden sanoja lueskellen ja kääntäen ja oon ihan myyty. Yks hienoimpia englannin kielisiä ilmasuja on I've been there, eli olen ollut siellä, tarkottaen tiettyä tunnetilaa. Ja noiden kappaleiden kohdalla mulle tulee niin vahvasti sellanen fiilis, I've really been there.



Tein tässä vähän tilastoja.. Oon vastaanottanut kuukauden aikana 1000 tekstaria ja lähettänyt about saman verran. Hurjaa, en haluu olla paikalla kun mun puhelinlasku saapuu. Puhelin on muuten maailman paras keksintö, en tiedä mitä tekisin ilman sitä. Nytkin kun oon ollut kipeenä monet puhelut on pelastanut mut päivän tylsyyskuolemalta. Onneks mulla on käytössä kaikenmaailman puheaikaa ja rajattomia tekstareita että voin jatkossakin kulkea toi uskollinen aviopuoliso korvalla.

Mua ärsyttää mun hyväuskosuus. Oikeesti! Onko se väärin että uskon mitä mulle tärkeät ihmiset ja luottohenkilöt mulle puhuu? Ei! Voi hyvää päivää. Eilinen oli taas niin tunteiden täyteinen päivä ettei mitään rajaa. Alkuillasta olin varmaan aika vittumainen ihminen, ainakin olin niin kyrpiintynyt kaikkeen ja musta tuntuu että pilasin kaiken kokoajan ja jokainen keskustelu jonka esim alotin facebookissa sortui kun olin jotenkin ärsyttävä. Well, then chocolate help you. No eipä aikaakaan kun olin jo itkun partaalla kun kävi ilmi että yks jos toinenkin on kuumeessa ja kipeenä ja olin automaattisesti sitä mieltä että nyt kaikki kuolee ja se on mun syy kun oon menny tartuttaa kaikki. Kunnes mulle oltiin naurettu tarpeeksi ja vaivauduttiin kertomaan että se oli vitsi ja mä oon valopää. Jaha tänks ja perkele.



Täs on nyt käynyt vähän silleen et kaikkien muiden ku mun mielestä on huono idea mennä kouluun, niin ei siinä mitään kyllä pieni loma aina kelpaa! Oon ainakin ihan totaalisesti pihalla koska en oo tehnyt koulun eteen mitään mutta ei se mitään, ollaan sit kerta ihan kunnolla kun ollaan tälle tielle lähetty. Loistava asenne, myönnän!

Adele - One and Only


Yeap, mutta mä meen viettämään nyt Adelen tahdittamana leppoisaa torstai-iltaa kääretortun ja pullan parissa, kohta tulee Viidakon Tähtöset jotka on ihan parasta viihdettä (tosin niissä ei ole mitään samaa ku mussa niinkun mulle on epäkohteliaasti vihjailtu viime aikoina, mur) ja mässäilemään koska mulla on nyt sit loma näköjään! Kärsikää te, meitsi chillaa. Pus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti