lauantai 21. huhtikuuta 2012

ostoksiiii ja hyvää fiilistä!

Heellouuuh!

Mua hymyilyttää. Nää viikonloput sopii mulle kun saan nostatettuu hetkessä mun mielialaa viidellämiljoonalla asteella. Okei myönnän et järkevät yöunet saattaa antaa osuutensa tähän asiaan, mutta myös maailman paras seura Tää viikko on ollut oikeestaan aika mukava ja perfecto viikonloppu päättää sen sokerina pohjalla, hehehe myös tää kevät sopii mulle koska mun mieliala nousee pilviiiiin..!

Kävin tosiaan Hulluilla Päivillä keskiviikkona, ohessa myös muita viime aikojen ostoksia joista suurin osa on mystisesti kadonnut mun vaatehuoneen/pyykkikorin syövereihin:






Maybellinen Fit Me! -puuteri stockalta, ihan hyvältä vaikuttaa eikä toi sävykään oo liian tumma tai oranssi, mut ei toi mitenkään hirveesti kyllä peitä.. Men ganska bra!





































H&M:lle oli tullu uusia kasvonaamioita joten päätin ottaa kokeiluun tollasen virkistävän lime naamion jos se vaikka piristäis mun keuhkokuumeen jälkeistä nuhjuista pärstää.






Pitsitoppi Gina Tricotista.. Mä en tiedä rakastanko vai vihaanko tätä, kun en osaa ihan päättää et onks tää söpö pitsitoppi vai mun isomummon verhokankaasta repästy riepu. Ehkä mä tuunaan tätä jotenkin (mut " stailaa nää cooleiksi " -kasa vaan kasvaa ja kasvaa enkä saa mitään aikaseksi!)
Kankaiset kukkapinnit H&M:stä, vaaleanpunainen ja harmaa (näyttää kuvassa vihreeltä but not) ..summer!






























Kultamusta niittikäsikoru Glitteristä. Rock n' roll..!

Tää on myös ollu tosi random viikko, oon esimerkiksi jutellut Siirin kanssa lasipalatsin kreppikärryn omistajan kanssa 20 minuuttia kaikkea ihan randomia (oikeesti, ne krepit on taivaallisia! Menkää ja maistakaa, ne on todellakin hintansa väärti ja se ukkeli on ihana!), sit oon syöny mun faijapuolen kanssa yks iltapäivä erilaisia savumuikkuja säilykepurkeista kun ei ollut muuta ruokaa keskustellen syvällisiä ystävyys- ja parisuhteista (selvennys: isäpuoleni ei puhu lähes koskaan mitään syvällistä varsinkaan mun kanssa, oon aika hyvä!), sit oon käppäillyt hyisessä käpylässä ja jubaillut henkeviä (taas), tehnyt loistavaa ruokaa (oon nykyään ihan sika hyvä kokki, oikeesti!), naureskellut äitini kanssa meidän kieroille vitseille, siivonnut penkonut mun vaatehuonetta saavuttaen totaalisen kesäfiiliksen kaivaessani kesävaatteita esiin (kesätulejotulejotulejo!!!) ja tehnyt let's do it listan josta oon myöskin aika ylpeä. Tavallisen arkinen viikko, mutta pieni on kaunista.




Mun herkkusieni-aurinkokuivattutomaatti-oliivi pasta, oli super hyvää ja söin tota kolme lautasellista mutsin vaan katsellessa pöyristyneenä vieressä mun viisinkertastunutta ruokahalua. Mikäs siinä kun ruoka maistuu, kokkauspostauksia odotellessa!

Huomenna meen näkemään mun iiihanaa kummityttöä Nelliä, siitä on liian pitkä aika kun mä oon kunnolla päässyt halimaan ja pusuttelemaan mun lempparityttöä kun viimeksi neiti oli paketoitu täyteen arsenaaliin rattaisiin, joten nyt mä pääsen tervehtimään muutakin kun nenänpäätä!






































Yeap, tätäkin postausta nyt tehty tunnin verran joten ehkä olis aika vaihtaa lauantai-illan viihteen puolelle joka tarkottaa tänä viikonloppuna sitä että farkut vaihtuu lökäreihin ja mä uppoudun hyvän ruoan seuraan ja biletän yksinäni hyvällä fiiliksellä, have fun weekend!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti