sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

pyhitä lepopäivä eli lepuuta pyhäpäivä

Mooh!

Onks ylläri kellekään et oon taas kipeenä. Hei jes ihanaa, oli taas niin täydellinen viikonloppu tiedossa mut ei sit. Perjantaina piti mennä salille (tää ei nyt oikeen edisty), illal bileisiin, sit nähä kaikkii kivoi ihmisii mut tamtadam kuumetta 38 astetta ja oikeen kiva yskä joka kuulostaa siltä että olisin tupakoinut sen viitisenkymmentä vuotta, että kivaa! On näköjään liikaa vaadittu tää terveys! Täl hetkellä oon vetänyt taas niin paljon lääkkeitä et olo on jopa ihan jees ja kuume kai laski, mut se nouseeko se uudestaan onki jännempi juttu.

Oon täs viime aikoina vähän leikkiny tulitikuilla, ku sillon saa toivoo ja täs on ollu vähän toivomuksii ilmoilla..

Mut eipä ole siltikään tarvinnu yksin olla! Minttu tuli yllärinä piristää mua eilen päivällä ja Jade tuli meille yöks ku sillä ei ollu yöpaikkaa, eikä siinä mitään, oltiin molemmat kipeinä ja käytiin nukkumaan jo puol kaheltatoista (säälittävää), heräilin yöllä monta kertaa mut loppujen lopuks nukuttiin yli 12 tuntia :D Kauheen työn ja tuskan jälkeen siirryttiin alakertaan makaamaan sohvalle kattomaan telkkarista lastenohjelmia, Idolsia, bilebändikisaa, salkkareita ja miestenpuolikkaita. Eipä siinä menny ku kuus tuntii jollon oltiin saatu puettua, käytyy suihkussa ja syötyy aamupalaa. Sit vedeltiin taas vähän lääkkeitä jollon koettiin hetkellinen ihmeparantuminen ja tehtiin ruokaa josta tuli jopa hyvää (tietenki, me ollaan steinerin paras köksäpari)! Mut pointti oli siis se et mulla oli jopa ihan kiva viikonloppu (:

Mua ärsyttää et mä oon niin hönö et uskon aina kaiken. Luojan kiitos mä oon kipee aprillipäivänä jollon mä säästyn monelta pilalta, joka ei tosin tarkoita sitä ettei mua oltais kusetettu tänään (mur), mutta oikeesti! Mä oon hyväuskonen ja luotan ihmisiin, onko se huono asia? Ei. Silti löydän itteni aina höynäytettynä kun oon taas uskonut kaiken mitä mulle on selitetty, noh kiva et teil on kivaa! Ja tiedän että tuun uskomaan ihan samalla tapaa jatkossakin vaikka tekisin mitä ja mua tullaan huijaamaan vielä monta kertaa. No se on tää hiustenväri.




On ollu niin rankka päivä et huhhuh, kohta saa jo mennä nukkumaan! Sitä ennen aion syödä itteni paisuneeks pullaks ja nyyhkiä twilightin ääressä. It's my sunday

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti