perjantai 20. huhtikuuta 2012

sluiba, sluibar, sluibade, har sluibat=fredag

Hyvää huomenta Suomi!

Olisko mun elämäni ensimmäinen aamupostaus? Olin taas niinkin viisas että kun pääsin vihdoin raahautumaan tossa aevan ehhanassa vesisateessa koululle (vartin myöhässä tietty!) tajusin että jahas jahas meillä onkin enkkua sitten toisella koululla! Heh heh. Toi sää on niin järkyttävä, mun aivot nukkuu vielä ja meiän enkuntunneilla ei oikeestaan opi mitään joten otan nyt sit yhen punasen merkinnän wilmaan ja chillaan tän aamun, sori mut ei jaksa!

It's friday! Tää viikko on ollu taas sellasta myllytystä et huh huh, mä oon tainu olla vähän yliväsynyt, jollon mä joko oon hysteerinen/nukahtelen jatkuvasti/oon ihan helvetin tyhmä/hihittelen yksinäni/itken yksinäni/päästelen eläimellisiä ääniä/oon muuten outo, mut tällä viikolla mä oon tehnyt kaikkea edellämainittua ja musta tuntuu et mun mielialat menee ku Tiny Wings -peli, enkä mä vaan voi sille mitään! Mut pistän tänki mun lääkityksen piikkiin.. (joka tosin loppui eilen, normaalimpaa olotilaa odotellessa)! Mut nyt alkaa viikonloppu=meitsi nukkuu&on iloinen.

Ja on tää viikko ollu kiva, ei siinä mitään! Kävin hulluilla päivillä pyörimässä saadakseni siitä postiivista energiaa, eilen taas hilluin Käpylässä päin ja viikonloppu vasta edessä josta oon melko varma että on oikeeeeen mukavaa! Yks asia mua vaan häiritsee, toi sää!! Reilu viikko niin on vappu ja tuolla on kylmä. Se ei todellakaan kuulu mun suunnitelmiin! Sais nyt aika hirveen äkkiä lämmetä toi sää ettei tarvii tulla taas kipeeks vaik kökkis jossain toppatakissa tuolla..!

Tää mun koulupanostus.. No okei ussassa me käsitellään sosiaalista mediaa ja journalismia (panosta!), yhteiskuntaopissa avioliittoa yms (panosta!) ja no.. Siihen se sit vähän jäikin. Mantsan uusinta oli eilen josta mä en ees tienny enkä tiedä jakson asioista mitään joten päättelin että oon menemättä sinne. Ja totaa.. no ei siitä koulusta sen enempää. Hups.

Mut nyt meitsi lähtee raahautuu täst tunnille(pahottelut kuvattomasta postauksesta), mukavaa perjantaita kaikille älkää ahdistuko tai kuolko tai masentuko tai mitään, it's weeekend!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti