torstai 26. huhtikuuta 2012

spring spring spring !























Moooi!

Sorry dears kun oon ollut vähän busy tässä viime aikoina, mutta se on tää kevät! En vaan yksinkertaisesti osaa olla aloillani tai pysyä sisällä jos tuolla on mieletön auringonpaiste, as you can see..

Sunnuntaina me avattiin virallisesti puistokausi Julian ja Artun kanssa istumalla ekaa kertaa nurtsilla ja syöden fanipaloja ja jubaillen, ei nyt ihan voi sanoo että lämmintä oli mut kesänen fiilis kylläkin! Ja se, että illalla on todellaki valosaa! Siis mitämitä summer is coming!





Noita lääkepaketteja ja antibiotteja on vähän kerääntynyt tässä viime aikoina, eikä tossa ole kun puolet.. Hups.Tällä viikolla oon myös hypellyt nurtsilla niin villisti että housut repes (kevättä on rinnassa!), istuskellut city centerin lattialla syöden bageleita ja donitseja naureskellen ihan tyhmille asioille, ostanut liput Summer Upiin, hommaillut serpentiiniä ja muuta vappusälää, saanut pikkuvauvan pissat päälleni, kärsinyt heinänuhasta, saanut raivokohtauksia opettajille, saanut sadan euron puhelinlaskun puhuen puhelimeen silti entiseen malliin, itkenyt, nauranut, poltellut tulitikkuja juhlistaen tärkeetä päivää ja siivonnut mun lompakon arkistoiden sinne kaikki tärkeät kuitit noin vuoden ajalta. Eikä nyt oo kun vasta perjantai!





































Se tunne kun löydät tämän kuvan poikaystäväsi iPodin taustakuvana........

Ja tiedän että viikonloppu ei oo mitään tähän viikkoon verrattuna, sillä lähen huomenna leirille mahtavan ja täysin seinähullun ogelikäpylähoodz porukan kanssa, viikonlopusta tulee kyllä jotain niin mielenkiintosta etten uskalla edes ajatella.. Lisäks ku me naispuoliset ollaan alakynnessä ja miesedustajissa on sellanen combo että huhhuh, toivottakaa mulle onnea ja voisin varata ens viikoks ajan psykologille!





































Sitä ennen pitäis hoitaa alta toi matikan kokeen uusintakokeen uusintakokeen uusintakoe, ei mennyt tänäänKÄÄN ihan putkeen tuo, joten once again! Herranjumala musta tuntuu että sunnuntaina oon menettänyt järkeni lopullisesti ja vappu on vasta tulossa, jeesus auta!

4 kommenttia:

  1. en tajuu sua oikeesti, oot säälittävä ja huomionhakunen. esität liian blondia, vaikket sitä oikeesti oo.
    sä oot liian pinnallinen ihminen.

    VastaaPoista
  2. no on se hyvä että sä kumminkin tiedät paremmin minkälainen mä oon kuin minä itse! vietä oikeen kiva torstai-ilta!

    VastaaPoista
  3. hei rosa mul on sulle awardi mun blogissa (:

    kolmekertaakolme.blogspot.com

    VastaaPoista