maanantai 9. huhtikuuta 2012

tää on se fiilis mitä mä saan, en tarvii muuta ku sut mun mukaan


 
Hola!

ZÄDÄM mä oonkin terve! Ainakin melkeeeen, hehehee! Lauantaina kävin lastenklinikalla taas vaihteeks verikokeissa mittaamassa tulehdusarvoja sun muita, sit röntgenissä ja meinasin nukahtaa sinne odotushuoneeseen, mut sain uuden antibiottikuurin joka on osottunu aika nappivalinnaks koska kuume on tiessään. Sunnuntaina Santeri kävi tääl piristämäs mua ja wohoho fuck you keuhkokuume, äiti vaan istu sohval eilen illal ja katteli ku mä tein ruokaa kaheltatoista illalla ja lauloin ja tanssin samanaikasesti, eka ilta ilman kuumetta ja mä hypin seinille. Se on se hyvä seura ja leijonakuningas joka tän tytön parantaa mistä vaan.



Tiistaina mun pitää mennä viel johonki lisätutkimuksiin mut elättelen toiveita et vois päästä jo steineriin ens viikol vaikkakin tuo opiskelu ei hirveemmin innosta (koulukirjat kotona, avattu: 0 kertaa), mut kaipaan mun sosiaalista elämäääää! Ja tuolla paistaa aurinko, mut mä en saa olla auringonvalossa ton mun antibiottikuurin kanssa. EHHANAA.

Lisäks oon saanu täs mun palkan ja oon selaillu kipeenä kaikki kauppojen kesävaate valikoimat joten mun sormet suorastaan syyhyää shoppailemaan, seuraavaks meen autotalliin ja raahaan sieltä pahvilaatikoittain kevättakkeja, -kenkiä ja muita vaatteita, sit teen diagnoosin mitä oikeestaan tarttisin/haluisin ja sit mua ei pidättele mikään. Kohta kaduilta on lakastu hiekat ja lumet ja mä oon saanu mun elinvoiman ja jonkinasteisen tasapainon takaisin, jollon voin kaivaa kaapeista mun pölyttyneet korkkarit. Lisäks mun pitää käydä vähän stockan meikkiosastolla päivittämässä mun kauneudenhoito arsenaalia kesäsillä ja jutuilla. Ja nythän on jo huhtikuu, eli mitä se tarkoittaa? HULLUT PÄIVÄT LÄHESTYY!



Mut nyt ennen ku hypin ikkunoista läpi voisin lopettaa tän vauhkoamisen ja mennä tekemään jotain järkevää (not) (oikeestaan mulla ei oo mitään hajua mitä tekisin tänään, oon siivonnu jo eilen enkä jaksa hirveemmin ulkoilla mut en enää maata sohvallakaan, MITÄ MÄ TEEN?), palaillaan sit taas myöhemmin ja katotaan oonko menny mun keväthuumassa hyppii ulos bikineissä ja tullu kipeeks uudelleen, ootte kivoja pok!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti