tiistai 10. huhtikuuta 2012

tavoittele onnellisuutta, älä täydellisyyttä, sillä täydellinen ihminen ei ole onnellinen

HOLAHOLABAMBINOS!

Mun sairaspäivien ilo on katella kesävaatteita, oijoijoi.. Yritin alottaa kesävaatekollaasin väsäämisen perinteiden vuoksi mutta ginatricotin vaatteiden kopioiminen onkin paljon haastavampaa joten se taitaa nyt vähän jäädä.. Mut oon nyt todennut että värikkäät minishortsit ja solmitut napapaidat on mun tän kesän must have juttu, kesäkorkkareiden hankkiminen ei nyt oo ihan niin akuutti kun viime vuonna ostin noi kukkakengät jotka bannerissakin näkyy, balleriinat vois olla jees jos vaan löytäisin sellaset jotka pysyy mun jalassa, gladiaattoreita mulla on, mut jotku söpöt kesätennarit pitää ostaa! Kesätakkitilannekin on aika lailla hyvässä vaiheessa, mutta tarviin isot filmitähti aurinkolasit kun mulla on vaan pilotit ja perus rayban mallisia pokia kaapit täynnä. Diudiudiu mitäs vielä, kampaajalle pitää päästä laittamaan pehko kesäkuntoon.. Kesällä en jaksa hirveesti meikata kun muutenkin pakkeli näyttää helteessä tyhmältä, mut vedenkestävä ripsari ja aurinkopuuteri+poskipuna on se millä selvii pitkälle, joten kesäset kosmetiikkatuotteet odottaa vielä hankkimistaan mutta katotaan jos Hullut Päivät auttais asiaa/ostan ne sit toukokuussa. Täällä on joku aika valmiina jo kesän tuloon, yeayeayea!



Mun kehkokuume on jo aika pois pyyhitty, hope so.. Se mun antibiottikuuri nro 2 osottautu sekin huonoks vaihtoehdoks ku mulla tuli siitä kauheet ihottumat ja mä näytän ihan bb-hennalta kun mun huulet on turvonnu kunnon botox asentoon ja ei, viekää mut hoitoon  jos koskaan haluan mihinkään mitään botoxia tai kirurginveistä, viidakon tähtöset riittää mulle varoittavaks esimerkiksi (on muuten parasta viihdettä, nauran joka torstai vedet silmissä, paras telkkaripäivä!).. Mut anyway, elättelen siis toiveita et oon bäk in bisnes huomenna! Yahoo!

Mulla tuli eilen joku ihan järkyttävä ulkonäkökriisi, jotka on mulle suhteellisen vieraita. Oon yleensä pääosin aika tyytyväinen mun peilikuvaan ja vaikken olisikaan pyrin välttää negatiiviset tunteet ja suhtautua räjähtäneeseen ulkomuotoon huumorilla, mut eilen mua alkoi vituttaa mun vartalo, tajusin että oon laihtunu viikossa muutaman kilon ja etten tykkää mun vartalosta, sit mua alko ärsyttää mun hiukset jotka on kasvanu turhan pitkiks ja menettäny muotonsa, sit mua alko ärsyttää mun iho ja tadaa oravanpyörä on valmis. Ja nyt mua hävettää se miten purkasin tätä mun angstia ehkä vähän liikaakin, kun en mä hae mun kriiseillä mitään sääliä tai " äläs nyt, oot sä ihan söpö " -kommentteja, ja nyt musta tuntuu että mun eilinen purkaus vaikutti liiaks siltä.. AARGH! Kiitos murut kun kuuntelitte, tiedän kyllä ettei kukaan jaksa naista joka valittaa joten lupaan ryhdistäytyä, ootte ihania!




Oon nyt vetänyt kourakaupalla allergialääkkeitä joiden sivuvaikutus on väsymys ja kun kerta mun spotifyn kuunteluaikakin täyttyi niin kai tässä vois mennä nukkumaan, kun on tässä kahden viikon aikana tullut niin paljon huhkittua (or not), lisäks aloin tässä miettimään että ei ehkä ihmekään kun välillä vähän huippaa, kun tässä on otettu viikon aikana seittemän purkillista verta ja pistelty piikeillä, vähemmästäkin silmät sumenee ja korvat soi. No vastoinkäymiset kuuluu elämään, what doesn't kill you makes you stronger!

Tumblr_m08su6ufbz1qd134uo1_500_large

" Älä koskaan valitse sitä jonka kanssa voit elää, valitse se jota ilman et voi elää."

2 kommenttia:

  1. Kuule mulle noit ulkonäköjuttui tulee tosi usein! :D ja munki hiukset on ylikasvaneet mut siitäkin selvitään! :))))) tsemppii!

    VastaaPoista
  2. no joo, kai ne kuuluu asiaan.. mut sit ku on kriisi niin sit on eikä sille mitään voi! mut kaikesta selvitään (:

    VastaaPoista