sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

viehkeys tulee sisältä, vaikka olisit uitettu smurffi -just smile!

Hola amigos!

Mä oon terve! Ainakin leikin olevani. Perjantai oli tunnetusti epäonnenpäivä joten en pistänyt nokkaani Lidiliä pidemmälle (päivän kohokohta, it was crazy friday!) kun on ollut vähän huonoa tuuria mulla tunnetusti, mutta hengissä selvisin eikä mitään kamalaa tapahtunut, ihme!



Tänään on lauantai ja mä olen herännyt herranjumala 8:30 shoppailemaan! Mun pikkuserkku tuli käymään kaverinsa kanssa Helsingissä joten lähdin shoppailuseuraksi, eikä siinä mennyt kun pari tuntia niin ne oli rahansa tuhlannut (yli satanen, kyllä meitsi tietää mistä löytää!) ja mullakin alkoi ostoskassien määrä kasvaa sopivasti, joten käytiin sit mäkissä (lihotuskuuri käyntiin) ja todettiin ettei kaupungilla pyöriminen oo mistään kotosin jos ei oo rahaa ja lähettiin siit sit kotiinpäin.. Mut hohohoho mitä kaikkee kivaa ostinkaan, kuvia tulossa piakkoin..! Ja arvatkaa mikä tipahti eilen mun postiluukusta? HULLUJEN PÄIVIEN KATALOGI! Olin tulla hulluksi, jösses!! Se on sit samantien hejdå rahat!

Huomaa tänpäiväsen tekstien tasosta mun unimäärän, tuli nukuttua ehkä vähän turhan vähän kun mä löysin astrologikirjan meidän kirjahyllystä ja se oli menoa sitten! En kestä, miten joku voi tietää niin hyvin minkälainen mä oon (tosin en tyranni mitä se kirja väitti) ja minkälaisia mun parisuhteet ja ystävät on. Hei ihan oikeesti, mua pelottaa! Jokatapauksessa toi kirja valvotti mua sit sen verran myöhään että silmät sojottaa ristissä, mut ei se mitään!



Iltaa sit tuli vietettyy mun tänhetkisessä lemppariseurassa (oikeestaan ketään muuta en oo tässä sairaslomani aikana pahemmin ehtinyt näkemäänkään) Santerin kainalossa sinkkuelämää katellen :D Ristiriitasta myönnetään, mut Sex and the City 2 on ihana leffa -ainakin mun mielestä.. Mut voin sanoo et vaikka väsyttää niin mulla on ollut ihan täydellinen lauantai, aamulla shoppailua ja illalla chillailua oman kullan kainalossa, todeten että Santeri on maailman ihanin, pus Ei sillä että kukaan muu olis huonompi, oon vaan kauheen onnekas siinä suhteessa et mulle on siunautunu näin ihania ihmisiä ympärille, voi teitä (:

.. ja vaikka viimeistään tänään oon todennut sen että multa puuttuu totaalisesti suuntavaisto, jos kerta mun matka Oulunkylästä Maunulaan (1,5 km) kestää 50 minuuttia ja kierrän sen Kumpulan, Arabian ja Sörkän kautta. Auttakaa oikeesti miten ikinä tuun selvii elämässä! Ja näytin taas uitetulta rotalta kun ryömin tuolta kotiin ja olin ihan jäässä, et olisko ylläri jos tulisin vaikka KIPEEKS!

Anyway, mulla on ollut ihana päivä ja haluun kiittää että teistä jokanen joka lukee tän tekstin on olemassa, ootte ihania ja en kestäää, teette mun elämästä parasta enkä olis tässä ilman teitä, sillä en olis mitään siitä mitä oon nyt ilman teidän olemassa oloa. Ja vaikka oonkin hönö ja epänormaali ja vaikka mitä, tykkään kuitenkin mun persoonasta, enkä voi sille mitään mitä mä oon. Koska oon hyvä just tälläsenä ja niin ootte tekin ja just siks mulle niin rakkaita!




.. olenpas herkällä päällä, sitä se yliväsymys teettää! Öitä muruset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti