tiistai 17. huhtikuuta 2012

voisko joku vinksauttaa mun aivoja?

Helou!

Tätä kutsutaan panostukseksi.. Ku ihan oikeesti mä en jaksa! Joo mä tiedän että kouluu on kuukaus jäljellä ja pitäis panostaa ja huomen on tärkee saksan koe ja kaikkee mutku mä en vaan jaksaaaa. Meillä on aviokriisi mun opiskelumotivaation kanssa eikä mulla oo hirveesti kiinnostusta korjata tätä meidän liittoa, mulla vaan olis niin paljon parempaa tekemistä ja parempaa ajateltavaa ku jotku saksan partisiipin perfektit. Ja joo äiti, ei tarvii säkättää, it's my blog.

Meillä oli tänään lukion kurssivalintojen tekoa ja sain painettua päässäni taas paniikkinappulaa, mua ahdistaa että valkkaan jotain väärin tai mokaan ton jutun nyt jotenki tai että mä palan ihan loppuun (toisaalta vaikee kuvitella että lukio nyt olis hirveesti rankempaa ku noi nykysetkään 8-16 koulupäivät), mut anyway mua Ahdistaa. Enkä ymmärrä miten jaksan uhrata yhtäkään ajatusta koululle enää kun kello on 20:38, relax Rosa!



Me oltiin shoppailemassa Saden kans tänään ku sen pikkuveli täyttää lauantaina 3-vuotta, joten käytiin pyörimässä iki-ihanat BR-lelukaupat läpi tuloksetta (jeesus mitä krääsää!) ja sit kaikki lastenvaate osastot.. Ja voi elämä, ne vauvanvaatteet! Me hiplailtiin siellä sit ihan hurmoksessa kaikkia minikokosia baseballtakkeja, ruutupaitoja, tennareita, farkkushortseja ja lappuhaalareita, ei oo totta miten sulosia vaatteita osataan puolimetrisille patukoille tehä! Mä haluun poikavauvan, paitsi et menisin lopulliseen vararikkoon kun ostaisin sille enemmän vaatteita mitä se ikinä ehtis käyttää.. Pitäis vaihtaa mun babyn vaatetusta viis kertaa päivässä että se ehtis käyttää niitä ennen ku se kasvaa niistä ulos! Mut nou hätä inte panic (mutsi hengitä), en aatellu alkaa perhettä perustaa ennen tota 25-vuoden ikää, tässä sirkuksessa on ihan tarpeeksi mulle vielä kymmeneks vuodeks..!

Huomenna alkaa Hullut Päivät! Tätä on odotettu ja vaikka mulla ei oo oikeen mitään hajua mitä oon sinne lähös hakemaan niin woohoo I'm ready to fight! Ja täs kuitenki käy niin et sorrun menee sinne joka päivä koska Galna Dagar on mulle yks kevään tärkeimmistä tapahtumista, mut eipä siinä mitään palkka tuli just ja mulla on stockan lahjakortti joten... HERE I GO!



Tajusin just että oon taas viettänyt seuraelämää tän perkeleen koneen kanssa ihan liikaa, joten voisin jopa tehdä ruokaa (yöllä, so?) kylmien perunoiden ja nugettien lisukkeeks, näitä kutsutaan arki-illoiksi. Ihan jees, sillä mulla on aina bileet.

7 kommenttia:

  1. voi rosa älä stressaa noista kurssivalinnoista tai lukiost ylipäätää, ihan turhaa!! kurssivalinnat on oikeesti tosi helppo juttu, ei niitä vaan voi munata. eikä tää lukio oo nii vaikeeta ku kaikki pelottelee :)

    VastaaPoista
  2. mullakin paniikki D: vaikka on "vasta" kasilla... omgomg :(:(:(:(

    VastaaPoista
  3. ihana veera! (: toi helpotti mun paniikkitilaa.. Ku meiän opo pelottelee järkyttävillä läksy ja koemäärillä (vaikkakin meiän lukkari tulee olee paljon chillimpi ku nykyään!!) ja toivon et oon nyt tehnyt sit oikeet valinnat.. :s

    ANONYYMI

    No niimpä, ku tuntuu että sitä hysteriaa oikein lietsotaan!! ...paaanic!

    VastaaPoista
  4. nojaa kyllähän niitä läksyjä tulee, mut se on lukios enemmän sun oma moka jos et tee niitä. ei sun perään enää katella ja oot enemmän omillas. ite en oo kokeis nähyn mitää eroo yläasteen kokeisiin, ku sen et on paljon esseitä. mut kyl niistä selviää :) muistakaa vaan oikeesti lukee läksyt ja kokeisiin, ni ei varppina tuu ongelmia (eli suomeks älkää ottako musta mallia) :DD ja niitä kursseja voi jättää pois ja ottaa lisää ihan millon sä haluut, jos se sopii sun lukkariin. ekana vuonna ei ees hirveesti oo muuta ku pelkkiä pakollisia kursseja, et se on periaattees ihan sama mitä sä sinne otat :D

    VastaaPoista
  5. mä en taida uskaltaa lähteä hulluille päiville ollenkaan, vihaan sitä tungosta :D

    VastaaPoista
  6. Mulla aina vaihtu noi kurssisuunnitelmat joku 10 kertaa vuodessa! Joten ei kannata ottaa niistä hirveää paniikkia, jos joku jäisikin nyt käymättä. Otat sitten tilalle jonkun kurssin, joka olisi tarkoitus suorittaa myöhemmin. Nimimerkillä 1,2,3 ja 4 kurssit enkusta ensimmäisenä vuonna ja fysiikan 1. kurssi amislukion vikana, eli neljäntenä, vuonna ;D

    VastaaPoista
  7. VEERA

    No toi kuulostaa periaatteessa helpottavalta, mutta myös siltä että mun pitää oikeesti ryhdistäytyä ja korjata mun opiskelumotivaatio että mä tuun ikimaailmassa pärjäämään lukiossa..!

    ELLA

    No mäkään en päässyt ees yläkerroksiin kun olin siellä justiinsa siihen pahimpaan ruuhka-aikaan, mutta ehkä vielä huomenna..! ;)

    ENNI

    No nii, pitää toivoa että meiän koulussa on yhtä rento meininki enkä sählää mitään!

    VastaaPoista