keskiviikko 9. toukokuuta 2012

jos ei enempää täst eksytä, ollaan perillä ennen pimeää

Holaaa amiigooos!

Tällä hetkellä oon just niin onnellinen siitä että voin, saan, uskallan, haluan ja olen just tällänen ku mä olen. Mulla on tullu lähiaikoina pariin kertaan totaalinen romahtaminen mun hyvästä itsetunnosta ja tuntunut siltä että kaikki seinät oli kaatua päälle, viime viikko oli ehkä maailman hirveintä aikaa eikä siihen ees ollu mitään kunnon syytä. Onneks mul on maailman paras äiti ja kavereita joiden läsnäolo piristää aina. Mut nyt mulla on hyvä fiilis! Yeeeea!






































Katkera totuus on se että koulupäiviä on jäljellä alle parikymmentä, joka tarkottaa myös yhteisiä päiviä meidän maailman parhaan luokan kanssa. En pysty käsittämään sitä vielä, onneksi. Kevätjuhlasta tulee ihan kamala koska siellä tullaan itkemään oikeen rankalla kädellä, se ainakin on varmaa. On tää riipivää! Mutta me ollaan revitty ilo irti, eilen meillä oli joku roskien keruu projekti, mutta mitä tekee meidän luokka? Löydettiin ittemme leikkipuistosta kaiken maailman karuselleistä pyörimästä iästä tai sukupuolesta riippumatta, saatiin ihmeesti kahden hengen keinutsydeemiin mahtumaan seittemän ihmistä, steinerit osaa ja antaa lasten leikkiä! Meillä on maailman paras luokka, se on tosiasia josta ei vaan pääse mihinkään.




Tällä viikolla oon lisäks laulanut Adelea täysillä, kaivanut esiin kesävaatteita, treenannut monta tuntia teatteri esitystä, ettinyt päättärimekkoa yöstä toiseen, heittänyt häröä läppää, käynyt krepillä, tehnyt maalin säbässä, grillannut, jutellut spurguille, ollut itse spurgu ja noh, onhan sitä koulussakin oltu, vaan millä menestyksellä, enpä tiedä.. Mut toukokuu on virallinen panostus chillaus ja hauskanpito kuukausi! :)











Seppälästä löyty kivat perusbiksut ja ei liian överit -tekoripset!
Oon toki odottanut kesää koko kevään mutta tänään havahduin siihen että herranjumala kohta tää kevätlukukausi on ohi! Muistan talven tapahtumat liiankin hyvin ja tammikuiset päivät on ihan lähimuistissa vielä, mitä tää on, toukokuu!! Ja että mun ysiluokka, peruskoulu on nyt käyty. Härregyyd! Loppurutistus vielä, kyllä mä selviin sillä mua odottaa maailman paras kesä!

Yeep, mutta mulla on nyt valovuoden pituset univelat joten vois mahdollisesti mennä paikkaamaan niitä, huomenna olis Kauppojen Yö eli et kaupat olis auki puoleenyöhön ja kaikenlaista actionii tiedossa, tää tyttö ei nyt ehi nukkua mut vanhuus on sit sitä varten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti