torstai 17. toukokuuta 2012

just chillin'

Holaaaa bambinos!

Ai että mä rakastan vapaapäiviä, vaikka kieltämättä kyrpii se että kaikilla muilla paitsi steinereilla on myös perjantai vapaana MUTTA en anna sen häiritä mun hyvää mielentilaa (kiitos leijonat, perkele ku oon ylpeä siitä että oon suomalainen!). Mun helatorstain teema on ollut just chillin', heräsin kahdelta syömään grillileipii ja saunomalla, how perfect! Raskaan urakan jälkeen pidin päikkärihetken partsilla ja sit aloin siivoomaan mun vaatehuonetta joka (taas) näytti ydinräjähdykseltä. Torstain tavotteenahan oli siis lukea siihen YH-kokeeseen ja tehdä vihkoja mutta.. Tein sentään jotain hyödyllistä jooo!





































Tää viikko on muutenkin yllättänyt mut positiivisesti vaikka luulin että kahdeksan koetta neljän päivän aikana olis jotenkin masentavaa, mutta ei! Oon kerrankin ollut viisas siinä suhteessa että oon järkännyt aina jotain kivaa tekemistä sit iltapäivälle (joka tosin taas syö sitä mun lukuaikaa mutta välitunnit ovat sitten sitä varten!).. Maanantaina oli meiän vika teatteriesitys joka meni jalat täristen kun olin ihan jonkun paniikkikohtauksen vallassa kun meiän esitys alkokin puol tuntia aiemmin kun sen piti enkä ollut ehtinyt valmistautumaan ollenkaan, mutta hyvin se meni sitten loppua kohden, aah rakastan teatteria! Oh my god se on siis ohi nyt! Esityksen jälkeen meille tuli ihan mieletön adrenaliinikohtaus ja no.. Antaa kuvien kertoa puolestaan, ei tätä voi oikeestaan selittää millään tapaa. Well, we are sexy and we know it.



No eipä tiistaikaan mennyt sen paremmalla menestyksellä, Jaden piti tulla meille "lukemaan kokeeseen", noh todellisuudessa Jade oli meillä vasta kymmeneltä ja me törsättiin vähäiset roposemme 24h alepassa ostellen herkkuja että saadaan kasvatettua varmasti ne uimarenkaat kesäksi mahan ympärille. Alettiin kattomaan vasta puol kakstoista leffaa ja no.. Meni myöhäseksi, sit ku me saatiin vielä yöllä maailman paras idea ottaa kuvia niin tota joo.. Aamulla hieman väsytti mutta oli sen arvosta!





































Tän viikon aikana oon monesti miettinyt että mulla on kyllä maailman parhaat ystävät. Ne jaksaa kuunnella mua ja piristää kerta toisensa jälkeen ja niiden seurassa voin olla just se mikä mä oon. Eilen olin auttamassa Rikua valitsemaan sen faijalle synttärilahjaa ja auttamassa sitä sen naisongelmissa, jonka jälkeen kävin heittämässä Pyrylle enkunkirjan ja istumassa niillä iltaa ja vaihtamassa kuulumisia pitkästä aikaa. Oon nyt tajunnut että on ihanaa että on hyviä kaveripoikia, sellasia joiden kanssa ei ikinä vois kuvitella seurustelevansa ja tunteet on molemminpuolisesti ihan puhtaasti kaveripohjalla. Sellasia joiden kanssa voi puhua ihan mistä vaan, sellasistakin asioista joista ei tyttöjen kanssa voi puhua, sillä pojat on rehellisiä eikä oo kieroja tai kiertele tosiasioita niinkuin tytöt yleensä. Sitä paitsi poikien jutut ja läpät saa nauramaan ihan eritavalla ku tyttöjen ja opin ylipäätään ymmärtämään poikia paremmin.

Good news! Oon ratkaissut mun kevätjuhlamekko ongelman! Tajusin etten jaksa/halua lähteä siihen överijuhlamekkokilpailuun mukaan, koska en tarvii mitään uutta superjuhlavaa mekkoa, oon kuitenkin ihan nätti luonnostaan, joten uskon että en oo sen huonompi tai rumempi ihminen etten osta uutta mekkoa tai käy kampaajalla ennen kevätjuhlaa. Oon oma itteni ja hymyilen kauniisti ja laitan yhen mun lempparimekoista päälle, TADAA! Ainakin säästyy rahaa ja stressiä!



Pointti oli siis se että mulla on ihania kavereita, kohta on kesä ja jeejee!

3 kommenttia:

  1. ja kyll meil oli perjantai lomana vaikka steineri oon. :D (oli tärkeää asiaa juu..)

    AINIIN!
    ihana blogi sulla. :) ♥

    VastaaPoista
  2. *jaa < en osaa kirjoittaa enää

    VastaaPoista
  3. aijaa! :o missä steinerissa oot? :D ja kiitoksia ♥

    VastaaPoista