maanantai 28. toukokuuta 2012

kun tiimalasin hiekka on valunut ja aika loppuu

Zaukkii!

Yappee, teitä on jo 50 täällä, kiitos siitä! :) Mulle kuuluu tänään jo vähän parempaa vaikka onkin maanantai, ehkä siksi että on peruskoulun viimeinen maanantai! Ja yks suurimpia syitä on ehkä se että mulla on yksinkertaisesti maailman parhaat kaverit jotka ei oo halunnu jättää mua yksin märehtimään vaan pitäny mulle seuraa ja tehny viime viikonlopusta ihan mahtavan..! Meillä oli porukat mökillä jollon talo oli kokonaan mun hallussa ja otin siitä kyllä ilon irti vaikka kävinkin siellä melkeempä vaan nukkumassa millon huvitti, mutta hauskaa oli!



Jade (joka jo puoliks asuu täällä, se on majottunu meille salakavalasti pikkuhiljaa) tuli perjantaina meille yöks ja ilta meni pyöriessä stadissa ja sörkässä kun kaikki kaupat oli jo kiinni mut meiän teki mieli suklaakakkua ja metsästettiin puol helsinkiä suklaakakkutaikinan perässä jota ei löytynyt yhdestäkään alepasta ja päädyttiin sitten euroshopperin suklaavanukkaisiin. Ei se mitään, me emoiltiin randomdösien takapenkillä ja terapoitiin toisiamme ja syötiin jätskii, et ei siin mitää! Sit se perjantain ja lauantain välinen yö olikin aika excuse me, tuli pyörittyy seurueessa jossa en olis ikinä uskonu hengaavani ja kierreltyä ympäriinsä, no totaaa en ymmärrä vieläkään mitä tapahtui mut hauskaa oli vaikka yöunet jäiki sit pariin tuntiin.




Lauantaina menin kumpulan kyläjuhliin kattomaan frendin bändiä ja näkemässä kavereita, jännä sinänsä että vaikka olin siellä periaatteessa yksin niin ei kyllä tarvinnut kauaa olla koskaan yksin kun törmäs kokoajan tuttuihin tai sit jotku randomit tuli juttelemaan. Ja voi ei, siellä oli sit kans kirppari.. Oli kauheeta kun siellä oli niin paljon ihania juttuja ja tiesin että jokanen ostos oli pois mun viikonlopun ruokarahoista. Silti sain ostettua kaikkea kivaa ja näin jopa mun maailman ihaninta kummityttöä ja Nellin toista kummitätiä joka on kans mun hyvä kaveri. Ehdin mä jopa auttaa Juliaa muutossa ja chillattua käpylän nurtseilla hyvässä seurassa musaa kuunnellen, oon ollut aika superihminen siis kun oon ehtinyt tekemään vaikka mitä!






































Illalla Minttu ja Sade tuli tänne kattomaan euroviisuja, tehtiin ruokaa ja säädettiin kaikkea muuta perusseparointia.. :D Meillä oli kyllä kunnon raati, mun henkilökohtainen voittaja ja sydämen valloittaja oli se saksan pipopäinen laulaja, ne silmät!! Oon muuten niin ylpeä ittestäni, mua on viime kuukausien ajan kusetettu jatkuvasti niin pahasti etten kestä, mutta pilkka osuu omaan nilkkaan sillä mä oon oppinu! Viikonloppuna sain kusetettua porukkaa niin pahasti, ai että täytyy kyllä myöntää että kunnon kusetuksen onnistuminen tuntuu aika hyvältä!



Tää päivä on mennyt maatessa koulun uudella tekonurmella, pakoillessa erinäisiä mieshenkilöitä koulun K-marketissa, miettiessä plan B:tä jos päättäreinä sataa, karhuten opettajan lupaamia kaakaorahoja mun nimen unohtamisesta (kannatti, oon 2€ rikkaampi), chillaten kalliolla juoden cokista ja nauttien viimeisestä maanantaista. Elämä on samaan aikaan onnellista, surullista ja haikeaa, en mä tiedä mitä pitäis oikeen ajatella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti