torstai 24. toukokuuta 2012

" rosa miks sulla ei oo housuja jalassa? "

Terpppaaa!

Olen taas pahoillani ollessani maailman huonoin bloggaaja näiden ihme taukojen kanssa, mutta ensinnäkin tuolla on niin ihana sää että tuntuu riistämiseltä istua aurinkoista aikaa koneen ääressä. Lisäks mul oli ihan järkyttävä määrä kokeita mut nyt on melkeen kaikki kouluvelvollisuudet ohi, jonka huomaa kyllä mun lipsuneesta otteestakin " kun millään ei oo enää mitään väliä ". Lisäks oon ollu ajoittain vähän alakuloisilla fiiliksillä jolloin tunnetusti pyrin välttämään bloggaamista koska en tykkää tehdä angstauspostauksia. Nyt yritän nostattaa mielialaa kuuntelemalla kesäbiisejä ja kertomalla teille kaikkia kivoja juttuja, kyllä tää tästä :)


Tiedän kyllä että säästä on hehkutettu nyt ihan tarpeeksi, mutta mikään ei oo niin ihana asia (no on) kuin aurinko Oon niin pitkään sovitellut shortseja ja muita kesävaatteita, ja nyt mä voin käyttää niitä ulkona!! Eikä mulla oo ees kylmä! Eka kesäaamu Roope kysy multa että " Rosa, miks sulla ei oo housuja jalassa? " Siitä oli hassua että käytän yhtä lyhyitä shortseja kun sen boxerit mut.. koska kesä! Joka välkkä rynnätään ulos ottamaan aurinkoa, ja mä oon jo ruskettunut ihan hyvällä menestyksellä! Oh baby I like it!
Eilen kävin kampaajalla ja nyt on sit tukkakin kesäkuosissa.. Vois melkeenpä todeta että oon valmis kesään! Yahoo!







Ihanaa, mulla on enää kolme päivää peruskoulun opiskelupäiviä jäljellä. Osaan taas arvostaa steineria niin paljon, sain mantsasta kasin vaikka palautin ruman ja keskeneräisen vihon, koe meni päin persettä ja olin lähes koko jakson poissa, mutta koska edellinen numero oli ysi niin se pelasti mut! Ja matikan open kanssa meillä oli pitkät keskustelut jotka johti siihen että sain itse päättää saanko seiskan vai kasin, no kasin tietty jee! Ja mulla oli tänään kirjaesitelmä jonka pidin erittäin vakuuttavasti, vaikken ollut lukenut edes koko kirjaa. Wikipedia ja googlen kirja-arvostelut, yeeah. Eukkaope tosin haukku meiät lyttyyn mut who cares a shit, se oli mun vika eukkatunti joten hasta la vista!

Päättärit lähestyy ja päivät mun maailman parhaan luokan kanssa vähenee. Sen takia mä pyrin kaikesta huolimatta pitää fiiliksen hyvänä ja nauttia näistä päivistä. Meillä on Jaden kanssa hienoja suunnitelmia miten me lataudutaan päättäreihin kun se pikku possu tulee meille yöksi (jooh nainen jo puoliks asuu täällä) ja me syödään, saunotaan ja laitetaan kaikki valmiiksi ja herätään aamulla aikasin (mitä tää on?!) laittautumaan, lupaan että kuvia tulossa, kunnon dokumentti! :D







" Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Oh take me back to the start "

Katkera totuus on että kaikki tahtoo auringon, iloja ei voi olla ilman suruja ja pitää vaan tottua siihen että elämä koulii ja vastoinkäymisiä tulee, mutta elämä on opettanut mulle niin selvällä kädellä viime aikoina että kohtalo on olemassa, joten luotan että asiat järjestyy niin ku niiden pitääkin mennä.

" Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end ".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti