lauantai 9. kesäkuuta 2012

aaa kesänlapsi mä oon!

Aloohaa!


Tiahu - Kulta jos sä lähtisit


Oon oivaltanut tän jo monta kertaa mutta tänään tajusin taas sen että hyvä ystävä on paljon tärkeämpi kuin rakastettu. Ilman kumppania voi elää muttei ilman ystävää. Ja ystävyys pitää olla kaiken edellä, sitä pitää vaalia. Sitä paitsi en muutenkaan liputa parisuhteiden puolesta tällä hetkellä, niistä tulee liikaa päänvaivaa ja kyyneliä, onneksi siis on ystävät.



Mulla on takana ihan superkivoja päiviä, nyt tuntuu kesälomalta. Se fiilis kun makaat trampoliinilla syöden jäätelöä tai nurtsilla ottaen aurinkoa tai kävelet Helsingin yössä kesäisillä kaduilla boombox olalla.. KESÄ!

Mun rytmit on kätevästi keikahtanut jo kesä aikatauluun, kertaakaan en oo tainnut mennä ennen kolmea nukkumaan tai herännyt ennen puoltapäivää. No mut se kuuluu kesään! Viime yö tais myös olla eka yö ku nukuin yksin, kovasti on ollut frendejä täällä niin että yksinään oleminen tuntuu ihan hassulta :D






































Tehkää mulle jotain, tunnen itteni ihan possuksi ku mä vaan SYÖN. Ei kai siinä mitään ku ruoka maistuu, mut tuntuu etten mä ikinä tuu täyteen. Mä syön, sit alkaa väsyttää, käyn nukkumaan, herään koska on nälkä.. No okei ehkä mä vähän liiottelen koska ei mua oo oikeen kotona näkynytkään kun oon hihhuloinut ulkona, että on sitä muutakin tullut tehtyä kuin syötyä tai nukuttua. Ja ehkä mä kasvan! ..ainakin johonkin suuntaan.

Nyt toivon että hellepäiviä tulisi lisää, mulle tuli nimittäin ihan selkeet rusketusrajat eilen kun makasin vaan hetken auringossa! Kertaakaan en oo vielä rannalla ehtinyt olemaan, että aurinkoa odotellessa, tätä maaliskuusäätä on ollut nyt jo ihan tarpeeksi! Mä oon kyllä kesänlapsi ihan henkeen ja vereen, summer in my heart






































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti