keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

jaa että selllaset päättärit!

Alohaa amigooos!

It's holiday! Toivon että nyt mulla olis enemmän aikaa postailla kun peruskoulukin on suoritettu eikä pitäis olla ainakaan koulusta mitään stressiä. Keskiarvo on tasan kasi, eli tilanne pysynyt ihan samana kuin jouluna, itse olen tulokseen tosi tyytyväinen sillä mun koulupanostus on ollut ihan mitätöntä kuten ootte voineet rivien välistä lukea. Yepyep, mä oon siis nyt lukiolainen!! Ah mikä voittajafiilis..

Viimenen kouluviikko oli tosi haikea, kaikki tiesi että päivät hupenee mutta kukaan ei halunnut siitä muistuttaa. 9c oli mulle kuin toinen perhe, niiden seurassa oon viettänyt yli puolet mun elämästä ja melkeenpä enemmän kun oman perheeni parissa. Niistä kaikista on tullut mulle hirmu tärkeitä ja meidän luokassa on niin kotosa ja hyvä fiilis, että sen kaiken katoaminen tuntuu väistämättäkin surulliselta.
Päättäriaamuna me herättiin Jaden kanssa kuudelta laittautumaan kuunnellen Pikku G:tä nostalgian kunniaksi ja pyyhittiin jo siinä vaiheessa ensimmäiset kyyneleet. Meillä oli kyllä pari tuntia aikaa vääntää hiuksia ja liimailla tekoripsiä mutta kiirehän siinä tuli as always, varsinkin kun jouduttiin juoksemaan kaatosateessa 13 cm koroilla. Koko kevätjuhlahan meni sitten ihan itkemiseksi ja halimiseksi. Silti se oli yks mun tähänastisen elämän hienoimpia ja tärkeimpiä päiviä.






























































































 



Kevätjuhla asu:

• Mekko: Portugalista
• Bleiseri: H&M
• Kengät: H&M
• Kaulakoru: Luokkasormus
• Käsikorut: Glitter ja Thomas Sabo
• Korvakorut: Portugalista
• Kukat hiuksissa: H&M


Mun isi oli kans kattomassa kevätjuhlaa ja mentiin siitä sitten syömään kolmistaan minä, isi ja äiti. Noi hetket on aina niin hienoja ja specialeja koska isi ja äiti on eronnut kun mä oon ollut ihan pieni joten mulla ei oo ees muistikuvia siitä ajasta kun oltiin kolmistaan, joten mun on vaikeeta kuvitella niitä kahta yhdessä, mutta tollaset hetket saa mut aina muistamaan että hei, noikin on ollut rakastavainen pari ja kaksi palasta jotka kuului yhteen. Lisäks kun mä oon tottunut olemaan vaan se yksi lapsikatraasta, on kiva olla niille kahdelle vain se one and only ilman ketään muuta. Siinä ne kaks antoi mulle elämänohjeita, kehotti olemaan luottavaisin mielin ja tavoitellen unelmia sillä kaikki on mahdollista. Lisäks ne muistutti olevansa ihan tosi ylpeitä musta. Katoin että tossa on mun vanhemmat, niiden team joka on kasvattanut musta tälläsen minkälainen mä nyt oon. Ei vois parempaa teamia olla.



























































Illalla lähettiin sitten hietsua kohti juhlistamaan tätä ysiluokan päättymistä steinereiden ja meikkulaisten kanssa. Sitten alko tulemaan soittoja ja varotuksia kytistä niin mentiin mestaritallin mattolaitureille alkuillaks, meno oli mieletön kun porukka tippu jatkuvasti mattomankelista ja hauskaa oli.. Siitä lähettiin sitten munkan rantaan ja meininki oli aika villi. Sukkahousut on rikki kun saatiin joku helvetin hieno idea mennä puskaan rämpimään ja jokanen tais vuorollaan kieriä maassa, jooh! Siitä jatkettiin sit vielä sibeliuspuistoon ja rokkimäkin kautta kotiin, oli aika scary kävellä keskellä pimeetä metsää aamuyöstä pari kilsaa niin ettei näkynyt ristinsielua. No mut mä selvisin! Seuraava päivä menikin sitten miettiessä että mitä tuli tehtyä ja anteeks mitä ihmettä.. Mitään en kadu, mä pääsin ysiltä ja päivä oli hieno kaikkine kokemuksineen, eikä nyt ole epäilystäkään etteikö kesästä 2012 tulisi mahtava ja paras!


Miten teidän päättärit meni?

8 kommenttia:

  1. Sometimes I wish I could be you :)

    Mut onneksi voin tyytyä ihailemaan sinua ja olemaan onnellinen puolestasi!

    Et kai muuten vaan käytä alkoholia?? :o)

    VastaaPoista
  2. voi ihana ♥ nobody's perfect :) ja en oo mikään juoppo mut toki peruskoulusta pääsyä pitää juhlistaa! :)

    VastaaPoista
  3. Ähäh tokassa kuvassa rakas opettajamme siellä taustalla!

    VastaaPoista
  4. Miten ois jos postailisit jotain sun kesäloma suunnitelmista?

    VastaaPoista
  5. Meinaatko jatkaa Steiner lukiossa? :)

    VastaaPoista
  6. MONA

    oi kyllä, aina yhtä edustavana :D

    ANONYYMI

    Joo hei hyvä idea! :)

    TOVE-LIINA

    Yees, näin olis tarkotus :)

    VastaaPoista
  7. Okei no mut kiva, Steiner is best :D

    VastaaPoista