sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

rikkoutui taika, on uusi aika

Hyvää juhannusta vielä teillekin!

Itse pääsin juuri kotiin mökiltä, ihan savun hajuisena ja väsyneenä, vielä pitäisi töihin jaksaa lähteä ja pyykätä. Juhannus oli kaikinpuolin mukava, olin pikkuserkkuni suvun mökillä ja oli kiva nähdä sitä puolta suvusta joita näkee harvoin. Sinänsä hassua viettää juhannusta eri paikassa kuin muu perhe, mutta toisaalta en oo viettänyt joulua tai juhannusta perheen kanssa pitkään aikaan niin oon jo tottunut juhlimaan muissa porukoissa :D



Parhaat valvoo myöhimpään joten mä ja Nea oltiin sitten viimeseen asti pystyssä kun vanhat, laiskat ja juopuneet sukulaisemme kömpivät pehkuihin. Nuotiolla oli henkeviä keskusteluita kahden 30-vuoden kieppeillä olevan sukulaismiehen kanssa, on se jännä että parin kupposen jälkeen juttu alkaa miehillä luistamaan. Ne neuvo mua ihmissuhdeasioissa ja antoi elämänohjeita ja kertoi että 16-vuotiaana elämä on maailman parasta, eli kannattaa siis elää täysillä. Tähän pyrin!

Meidän piti keräillä niitä rehuja tyynyn alle mutta se sit vähän jäi.. Mun juhannushoroskoopeissa luvattiin että juhannus tuo romantiikkaa mutta ei se mun unelmien prinssi sieltä sit kumminkaan soudellut vaikka ehdin jo vähän toivoakin sitä, höh. Mä näin kyllä silloin unta jossa oli joku poika, mutten vaan muista että kuka. Ehkä se selviää aikanaan.






































Mulla on nyt jotenkin tosi surullinen ja epätoivoinen olo kun oon ihan sekasin päästäni ja tuntuu yksinäiseltä. Vaikka tiedän että maailmassa on paljon ihmisiä joille olen tärkeä, tulee vaan välillä sellainen olo että onko täällä ketään kuka rakastaa? Ja mitä rakkaus edes on. Elämä on hankalaa.

Onneksi Sade tulee pitämään mulle tänään seuraa ja musta tuntuu että juttua tulee riittämään..! Sitä se ystävyys on

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti