torstai 12. heinäkuuta 2012

anna tuulen puhdistaa, nostaa helmoja ja heittää hiukset sekaisin

Hola!

Tää kesäloma niinkun kabomm. Siis ihan mieletöntä. Viime perjantaina oltiin Summer Up -festareilla Julian ja Ainon kanssa ja törmättiin siellä muihinkin käpyläläisiin, oli niin hieno meininki ja reivattiin sit koko rahan edestä niin että tuli huono olo ja turvonneet jalat mutta oli sen arvoista. Jukka Poika, Elokuu ja Raappana vallottivat mun sydämen taas kerran, ne on auttanu mua vaikeiden aikojen yli laulamalla mulle viisaita sanoja ja elämänohjeita, joten fiilis oli niin hieno kun kuulee niiden laulavan koko tuhatpäisen yleisön kanssa niitä samoja biisejä jotka on mulle niin tärkeitä.
























































Kävin myös piipahtamassa mökillä perheen luona muutamaksi päiväksi, oli ihanaa vaan maata tekemättä mitään ilman velvollisuuksia ja stressaavia ihmissuhdekuvioita. Oi että, on mulla kyllä ihana äiti joka jaksaa kuunnella mun murheita yötä myöten. Ja ihana perhe muutenkin, varsinkin se meininki mökillä on sellasta ettei kukaan muu sitä voisi käsittää, toiminta on vaan sitä luokkaa että voi vaan todeta että tää on mun perhe.


.






















Lisäksi oon ollut jopa jonkin verran rannalla, shoppaillut, pitänyt illanistujaisia, katsonut kauhuelokuvia, syönyt kreppejä, kuunnellut hyvää musiikkia vähän turhankin kovalla, aiheuttanut kamalan kaaoksen, syönyt montakymmentä pakettia nuudeleita, meinannut leikata puolkaljun, saanut inspiraatioita keskellä yötä ja valvonut ihan liian myöhään välittämättä siitä oikeastaan sen kummemmin. Yksinkertaisesti olen yrittäny nauttia elämästä kaikinpuolin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti