tiistai 31. heinäkuuta 2012

i hope you like jamming

Holaa!

Onko väärin tuhlata aurinkoista päivää sisällä peiton alla katsellen telkkaria ja mässäillen? Ei, ei se väärin oo varsinkaan silloin jos on hyvää seuraa ja ruokaa! My bigest love is food, ei petä eikä jätä ja rakastaa mua hyvinä ja huonoina aikoina. Tarvii vaan ruokaa ja ystävii ni Rosa is happy.



































Tähtäimessä olis kuitenkin päästä liikkumaan Jaden lukaalista stadiin sillä palkkapäivä oli just=shopping! Noh, kattoo nyt löytyykö sitä energiaa tarpeeksi. Meidänhän tavoite siis oli maalailla seiniä ja remontoida Jaden huone, mut mites tää menikin once again siihen et lojutaan peiton alla? Hey, it's holiday..!



Huomenna lähden Ruotsiin (ei oo siis mitään varaa inistä etten päässyt kesällä ulkomaille), no ainakin pääsee shoppailemaan (millä rahalla?)..  Ja eihän siinä olekaan sitten kuin kaksi viikkoa kun bäk in bisnes.. And my birthday on ihan just! Mietin että pitäiskö toivoa lahjaks järkkäriä, tämänkin blogin kuvien taso paranis ja muutenkin se vois olla aika jees.. Ostin just mun viimesillä säästöillä uuden puhelimen, oi että mun uusi rakkaus!



Tää kesä on ollut huippu, oon tutustunut uusiin ihmisiin ja saanut kokee kaikkii siistejä juttuja, voin sanoo et oon ollut onnellinen tänä kesänä ja vihdoin oppinut jopa elämään päivä kerrallaan. Silti välillä mua alkaa ahdistamaan ja tulee riittämätön olo. Vaikka mä oon ihan oma itteni ja yritän vaan tehdä parhaani niin silti se ei aina riitä tai kelpaa. Mut toisaalta kyllä sen pitäis kelvata ja se joille se ei riitä niin ne ei oo mua varten :)
" Because I'm what I am, if you don't like me you can go eat porridge alone ".


































Yritän nyt tosiaan ryhdistäytyä syksyn tullen tän blogin kanssa, olisko teillä muuten jotain toivomuksia special postausten suhteen? :)

Nyt vanhoja salkkareita ja kauneusunet niin illalla jaksaa taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti