keskiviikko 29. elokuuta 2012

mihin mun PIKKUveli oikein katosi?


Aloha!

Havahduin juuri siihen tosiasiaan että mun pieni pikkuveljeni on kasvanut isoksi. Se ei ole enää pieni pitkätukkainen poika jolla oli yli 200 pikkuautoa ja unilelu nimeltä Heppa Heppanen. Perheen ainoana poikana sille ostettiin kaikkia mun ja äidin mielestä huippusöpöjä vaatteita ja välillä Pekka joutui murahtamaan meille että sen ainoasta pojasta ei oteta söpöjä vauvakuvia joissa sillä on saparot päässä, olis se kuinka suloista tahansa. Se ei ole enää ikinä sellanen pikkunen jota kanniskellaan sylissä tai jonka makeanhimo tyydytetään banaanilla.



Mietiskelen näitä asioita kuullessani Roopen laulavan seinän takana suihkussa " I GOT A HANGOVER, WOHOO, I'VE BEEN DRINKING TOO MUCH FOR SUREE ". Se totes viime viikolla että mä oon aikuinen kun en enää tykkää käydä mäkkärissä, mutta sen sijaan se istuu hesessä tai mäkissä aina sillon kun se käy kavereidensa kanssa skeittipuistossa. Puhelimesta ei kuulu enää muumibiisit vaan Paula-vanukas ft Ismo remix tai I'm sexy and I know it. Vaatetyylistään se on tosi tarkka ja saattaa huikkaa et " Rosa sä oot swääg tänään! " tai " sul on coolit vaatteet! ".  Lisäks me keskustellaan sen ja sen kavereiden kanssa parisuhteissa ja ne kyselee mun poikakuvioista. Mihin katos se että pussaaminen on ällöä ja tytöistä tulee pöpöjä??



































Odotan sitä kun Roopesta tulee teini ja sillä on naishuolia yms ja sillon MÄ oon se joka auttaa! Okeiokei tiedän että teinipoikien on vaikeeta avautua etenkin isosiskoille mutta meillä on niin hyvät välit että pystytään puhumaan kaikesta..! Well, I hope so.

No, vaikka Roope kasvaa, on noi pikkutyttöset onneksi vielä viattomia lapsia joidenka kainalossa nukuin tänäänkin päikkärit. Ja se että Roopen suusta lentää saatanat ei tarkota että se olisi kypsä ihminen, kun vettä tulee kaatamalla menee näiden "pikku"poikajengi hyppimään trampalle alasti ja riehumaan. Antaa lasten leikkiä. Kaikesta huolimatta tulee Roope aina olemaan mun sydämessä ainoa ja ihana pikkuveli, jota ei kukaan voi koskaan korvata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti