sunnuntai 9. syyskuuta 2012

eräjormailu alkakoon!

Aloha amigos!

Nyt on saatu parin tunnin pakkausurakka lähes päätökseen ja suurin osa tavaroista pitäis olla messissä.. Huomenna vielä ostelemaan kumisaappaita, sitten on rinkka pakattu ja vuorattu täyteen tuulihousuilla ja vaelluskengillä, sillä maanantaina starttaa 13 tunnin bussimatkalla Lapin leirikoulu ihastuttavien steinereiden kanssa! Ihan mahtavaa settiä varmasti taas tiedossa, vaikka mä pelkäänki et uppoon suohon tai pyörryn tms, kun oon tunnetusti aika tapaturma-altis ihminen, mutta onneks mul on kunnon taustajoukot ku maailman mahtavin porukka lähtee messiin..! En tosiaan tiiä mitä tapahtuu ku ollaan yhteensä se 26h bussissa, mutta steinerit on luovia niin aina keksii jotain. Jänskättää!




Tälläset on odotustunnelmat..!

Nelosen ilotulitukset oli hienot ja ilta oli muutenkin kivoin pitkään aikaan, hyvä fiilis ja kaikki vanhat kaunat unohtu ja tuli sellanen olo et me ei olla enää mikään randomposse vaan ystäväporukka, kunnollinen yhteenkuuluvuuden tunne ja kaikilla on kivaa, kukaan ei yritä mitään tai vittuile turhasta, just having fun.

Mulla on tosi ristiriitanen olo, vaikka toisaalta oon tosi onnellinen ja elämä on tosi jees ja joka päivä saa nauraa ja viettää aikaa hyvien tyyppien kanssa, tuntuu kaikki välillä harmaalta ja yksinkertaselta, ihan ku en oikeen tietäis kuka mä oon ja mitä mä oikeen haluun. Ennen kaikkea se mitä muut musta aattelee ja miten ne mua kohtelee tuntuu välillä pahalta. Toisaalta kaipaan kans vanhoja aikoja ja niitä fiiliksiä joihin en voi enää palata Tiedän kumminkin että elämässä pitää myös jatkaa eteenpäin ja muistella vain lämmöllä jotain entistä, koska ajan kulkemista ei vain voi estää. Pääosin elämä on jees ja ootan kyl mielenkiinnolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan.



Meneehän taas filosofiseksi. Lopuksi voisin lainata vielä lempi filosofian lähdettäni jota tulen seuraamaan myös lapin bussimatkoilla:
" Menneisyyttään voi joko paeta, tai oppia siitä. " - Rafiki
" Jätä takamuksesi menneisyyteen, eli menneisyys taaksesi. Kun maailma kääntää selkänsä sinulle, sinä käännät selkäsi maailmalle. " - Timon&Pumba
- Lion King part 1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti