keskiviikko 19. syyskuuta 2012

no ei se lappi tainnu ihan olla mun juttu..

Huomenta!

I'm alive! Lapin reissu on ohi ja monia kokemuksia rikkaampana ja lihakset kasvaneina selvisin siitä joten kuten. Ekana päivänä upottiin suohon polvia ja vyötäröä myöten, paniikki oli aika suuri ja meiän chilli luokka sit vaan kirku siellä bilsan open vaan nauraessa vieressä kuvia räpsien. Reilu kerho! Kaikesta kumminkin selvittiin vaikkakin kaikki vaatteet jossain suoturvepaskassa ja saappaat lainehtien vettä, mut nyt on seki sit koettu.



Ylläri sinänsä et mä tulin kipeeks jo dösämatkalla sinne, eli vedin koko viikon sit buranan voimin ja kauheessa yskässä ja kuumeessa, mutta osallistuin silti!  Kahteen kertaan satuin sit just siihen porukkaan joka eksy, mua ku ei oo siunattu sillä suuntavaistolla. Siinä kohti kun oltiin siinä kuumeisina ohitettu jo kivilouhikko, suo, mutajärvi, metsä ja pelto eikä hätänumerosta kuulunut muuta ku venäjää meinas hetkeks usko loppua, tuntu epätodelliselta et tämmösessä mestassa, keskellä erämaata mä vietän mun perjantai-illan tuulihousuissa ja vaelluskengissä. Että tällästä!



Maanantaina luokkakuvauksen jälkeen mä marssin mun toiseen kotiin eli maunulan terveyskeskukseen ja selitin mun kaikki vaivat ja sain taas vaihteeks antibiottikuurin ja sairaslomaa torstaihin asti. Kuluttelen mun päiviä kuuntelemalla Mumford and Sonsia, Kissiä, Skrillexia ja Gangam Styleä, onneks mulla on kans niin söpöjä ystäviä jotka jaksaa tulla mun sairasluolaan piristämään mua joka päivä, ettei ihan yksinkään (ja ilman koulujuttuja+juoruja!!) tartte olla..

Näillä mennään!




Psst! Mua voi kans seurailla instagramissa tai instamessagessa nimellä rosapinaa, see u there!

3 kommenttia:

  1. ihana blogi:) minkäikäinen olet? ootko jo lukiossa, jos oot niin missä?:) entä se sun kaveri viltsu?

    VastaaPoista
  2. Onks sun näytelmäkerholaisilla blogiii?

    VastaaPoista
  3. kiitoksia! oon 16-vuotias ja luokion ekalla rudolf steiner lukiossa :) wiltsu on ysillä eri koulussa, eikä tietääkseni niillä muilla ole blogia. Kuinka niin?

    VastaaPoista