torstai 27. syyskuuta 2012

take it easy, no reason to panic

Syksy on tosiaan täällä. Huomaan sen ihan vaan pelkästään itsestäni, ulos katsomatta. Väsyttää, turhauttaa ja masentaa, koti ja oma sänky houkuttelee enemmän ku pitkään aikaan. Syksysin arvostan myös enemmän ympärillä olevia ihmisiä, vaikka välillä tekee mieli olla ihan vaan yksikseen kun ei jaksa muuta kuin nukkua. Ystävät ja kahvilat ovat tärkein juttu syksysin, edes se syysmuoti ei oo mulle nyt se tärkein innostaja, en tiiä mikä mua vaivaa kun ei shoppailukaan oikeen houkuta. Nukuttaa vaan, ei jaksa. Syksy tuo taas mukanaan yksinäisiä fiiliksiä, on aikaa istua ja mietiskellä menneitä ja stressata tulevaa, vaikkei se murehtiminen mitään auta kuitenkaan.



Musta tuntuu että koulu kaatuu päälle, vaikka kaikki on vasta alussa. Pelkään etten pärjää enkä jaksa. Haluan yrittää ja yritänkin, muttei se tunnu riittävän. Välillä meinaa hermo palaa steinerin sirkukseen, mutta toisaalta kiitän itseäni monta kertaa viikossa siitä että jäin sinne. Se on mun koti ja ne ihmiset siellä antaa mulle voimaa vaan olemalla siellä.



Kuulokkeet on suuri apu kaamoksen keskellä! Rakastan!

Onneks mulla on kans ihana äippä joka ei ruoski mua perseelle huonoista koenumeroista vaan palkitsee pienistäkin onnistumisista ja valaa uskoa tulevaan. Kyllä musta hyvä tulee, oon nyt jo ihan tarpeeksi hyvä ollakseni minä. Kyllä se tästä.



Ps. Oon jäänyt ihan koukkuun tähän converse touhuun! Enkä tiiä yhtään mitkä haluisin tilata..! Help me?

3 kommenttia:

  1. Voi miten ihania nuo kaikki Converset on!! :)

    VastaaPoista
  2. Mäki rakastuin tohon converse-juttuun!! kun vaan ois sitä rahaa... :D
    mut hei mul on kyl ihan sama juttu ton syysväsymyksen kaa ://

    VastaaPoista
  3. REETTA

    No niin on!!

    JULIA

    Todellakin ihan mahtava toi ♥ ja joo tää syksy on vähän rankka vuodenaika.. :s

    VastaaPoista