tiistai 16. lokakuuta 2012

elämä on helppoo silloin kun on joku josta pitää kii

Viralliseksi lomapäiväksi voi julistaa sellaisen kun makaat vielä kolmelta päivällä sohvalla syöden aamupalaksi siskopuolen tekemää voileipäkakkua ja katsellen Never Say Neveriä. Nojaa, erilainen tiistai.

Viikonloppuna olin jeesustelemassa isosleirillä, joka olikin paljon hauskempaa ja mielenkiintoisempaa mitä olin odottanut. En sanoisi vieläkään että olen uskovainen, mutta silti tuolla on hyvä meninki ja on kiva jutella syvällisistä asioista jotka koskee jokaista ihmistä, uskoo sitten jeesukseen tai ei. Pääasia on noi ihmiset jotka saa vaan hyvälle tuulelle vaikka natsipappi kuinka vituttaisi.



Eilen vietettiin Jaden synttäreitä käymällä syömässä ja leffassa, on se jännä miten parhaita ystäviä ehtii tulla ikävä kun ei näe huimaan kahteen päivään! .. ja juttua vaan riittää. Nyt ollaan molemmat 16 ja voidaan vaikka hankkia kevarit.

Pekan isä kuoli eilen joka ei kauheesti nostattanut tätä meidän perheen jo valmiiksi niin huippu iloista tunnelmaa. Se olis sitten taas yhdet hautajaiset edessä. Toisaalta tälläset tapahtumat saa mut taas heräämään syysmasennuksestani, miksi ihmeessä murehtia kun on kaikki kuitenkin hyvin. Se on ihan ok tuntea itsensä välillä yksinäiseksi ja kaivata ihmisiä, kun kuitenkaan hirveen moni läheinen ei ole multa kuollut ja kaikki onnellisuuden ainekset on kasassa.



Ainakin mulla on maailman söpöimmät apinat mun elämässä!

2 kommenttia: