keskiviikko 10. lokakuuta 2012

pidä kädestä kii, en silmiini sulje


Mun pikku-Ranja täyttää tänään 6 vuotta! Tuntuu ihan uskomattomalta miten nopeasti aika vierii ja miten yhtäkkiä se pieni kääryle onkin muuttunut silmieni edessä isoksi tytöksi. Onneksi se haluaa tulla vielä syliin ja leikkiä poneilla, eikä onnekseen tiedä mitä isoveljen kertomat seksi-Seppo vitsit tarkoittaa. On toki haikeaa että lapset kasvavat, mutta toisaalta odotan innolla ja kauhulla minkälasia teinejä noista apinoista tulee. Toivottavasti saan vielä silloinkin olla läsnä niiden elämässä ja ne uskaltais kertoa mulle asioitaan. Ei, mutta ei vielä! Kuulin eilen että Roopen kaveri polttaa tupakkaa, josta seurasi tupakkasaarna äidiltä. Oli hämmentävää kuunnella sama selostus Roopea kohtaan jonka itse sain hetki sitten. Apua, ei vielä oo sen aika, miksi Roope ei vois vaan kiltisti leikkiä kotona gogoilla?



Tänään olen tehnyt myös jotain sellasta joka taistelee mun henkistä motiivia vastaan, nimittäin herännyt vapaaehtoisesti kybän aamuna puoli kuudelta! Okei, mulla oli ymmärrettävä syy. Hullut Päivät! Tarkotuksena oli olla kymmentä vaille stockan ovilla, mutta ihana kyrpäkuski jätti mut pysäkille niin että oltiin 8:20 stockan ovilla. Luonnollisesti mun tuurilla mun himoitsemat uggit oltiin myyty loppuun 8:19 ja mun olis tehnyt mieli heittää ydinpommi keskelle stockmannia. Käytiin sit lohdutusaamiaisella picnikissä Milanan kanssa ja ostettiin aamu es joka piristi meiän taas yleiseen separointitilaan. Iltapäivällä kävin vielä vinguttelemassa äidin visalla itselleni meikkejä ja parit korvikset, niin ei jäänyt (kauheen) paha vitutus päälle.



Nyt voisin pakkailla viikonlopun isosleiriä varten, ei kyllä kauheesti toi keskitysleiri meininki innostais kun en ees mikään huippu uskovainen ole. Samalla biletän Avril Lavignen tahdissa, ah mikä nostalgia! Niin ja täähän oli tää mun kokeisiin luku päivä, hups!

1 kommentti: