tiistai 23. lokakuuta 2012

powercow vauhdissa!

Meinasin taas nukahtaa keittiön lattialle. Oiskohan ollut kuudes kerta kun niin olis käynyt. Nää syksyt on vähän vaikeita mulle. Lähetin isäpuoleni hakemaan mulle kaupasta erilaisia pikakahvipusseja maksuksi kaikista niistä lakritsijäätelöistä ja samariineista mitä mä oon sille ostanut. Saa nähdä mitä juhlamokan ja liptonin teepussien välimuotoja saan.





Ei tää lukiokaan nyt oikeen lähe. Okei no joo joissain aineissa mä oon parantanut tuloksia (ainakin uskottelen ittelleni niin), mut sit on niitä aineita joissa tulee vitosia. Musta alkaa vähän tuntumaan siltä et joudun heittämään hyvästit a-ruotsille jos haluun arvosanaks jonku muun ku sen vitosen (high five milla ja alisa!). Filosofianki koe oli yks iso vitsi mun kohalla joka ei sit vaivautunu edes kirjaa avaamaan koko kurssilla. Ihmeesti mä sain kylläkin täydet pisteet niistä tehtävistä joissa siteerasin leijonakuningasta! Hakunamatata!

Välillä mä mietin et miks mun pitää olla niin vajaa? Ku sinänsä mä oon mielestäni ihan kiva ja fiksu tyyppi, enkä mikään tuhoontuomittu retardi, mut ihan oikeesti mitä mä teen? Oon repparirodeoo milanan selässä ja jokainen välitunti mun pitää tehä jotain niin tyhmää ja älytöntä, ei sillä et olisin koskaan ajatellut olevani täysin normaali mut sit ku alan miettii et minkälainen kuva muilla ihmisillä musta on ni huhhuh.. Okeiokei, en haluu valittaa koska valittaminen on ihan tyhmää vaikka itsekin siihen välillä väsyneenä sorrun joka kaduttaa jälkikäteen. Ehkä vaan parempi et oon mitä oon ja katon keille ihmisille se riittää.

Mut hei ihan oikeesti. Mitä tapahtuu!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti