tiistai 27. marraskuuta 2012

lähdetään kauas pois, sinne mis on lämmin?

Kuka veis mut matkalle? Lähen ihan melkeen kenen tahansa mukaan ja minne tahansa, kuhan olis lämpöö ja aurinkoo. Shoppailumahdollisuudet olis toki kans jees ja sit toki kans huippuruoka! Ei haittaa vaikka majotuttais johonki bungalowiin ja joku budipäinen reggaeukko paistelis meille mustekaloja, ihan sama. Haluun vaan nähdä välillä muitakin maisemia kuin mitä on akselilla männikkötie-lehtikuusentie.



Minkä takia tästä maailmasta on tehty niin kamalan stressaava paikka? Ei asioiden pitäis olla näin ylitsepääsemättömän isoja, helpompaa olis jos ei tarvis murehtii. Luodaan kauheet paineet opiskelusta ja siitä miten saat leivän pöytään. Tai siitä miltä näytät tai mitä muut ajattelee susta . Voitais vaan alkaa elää askeettista elämää, jossa istuttais vaan käsikädessä nuotion ympärillä ja lauleskeltais heimolauluja. Kaikki tukis toisiaan ja pidettäis yhteishenkee yllä. Vanhimmat kertois nuoremmille asioita maailmasta, elämästä. Onnellisuuden ja oikeudenmukaisuuden tavoittelu olis tärkeempää ku pasaatituulien puhallussuuntien tai potenssien neliöjuuren verrantoyhtälöiden opettelu. Oltais kunnon Bob Marley-kansa joilla ei olis huolta huomisesta. But no.



Saatan välillä elää vähän turhankin verkkaiseen tahtiin. Joistain asioista otan kyllä turhan ison ongelman, mutta useimmiten tallustelen no worries, hakunamata -asenteella eteenpäin. Oon aina myöhässä, mun parin minuutin aamumyöhästelyt on venyny puoleen tuntiin ja rästitöitä on hirveesti. Tällä hetkellä mulla on neljästä aineesta K-merkintä, eli kesken. Kuulemma pahempi kuin nelonen. Hups. Silti mä mielummin rustailen tätä blogia, kulutan aikaa nettishoppaillessa, syön suklaata ja kuuntelen musiikkia. Mä jopa urheilen ja siivoan himassa kuin että tekisin koulujuttuja. Lyökää mua.



Ajoittain tulee negatiivisia ja masentuneita hetkiä, mutta pääosin mä oon ihan hyvällä fiiliksellä. Yöunet on ollut siinä viidessä tunnissa, en ymmärrä mitä mä aina iltasin teen, tai sit en vaan saa unta. Täällä mä kuuntelen sekaisin reaggaeta, joululauluja, rakkausbiisejä ja 80-luvun hittejä ja hymyilen ittekseni. Diudiu, kädet ilmaan ja antaa tuulen puhaltaa.

4 kommenttia:

  1. raappana ♫ mutmut oikeesti, tee joku videopostaus or something♥!

    VastaaPoista
  2. raappana ♥ ja joo sitä vois kyl miettii!

    VastaaPoista
  3. kuuntele leijonakunigas lauluu <3 kaikke kyllä järjestyy...<3

    VastaaPoista
  4. todellakin koska MÄ OLEN VUORI

    VastaaPoista