perjantai 30. marraskuuta 2012

leijonaa mä metsästän

Mulla on rentouttava perjantai-iltapäivä. Tai ainakin pyrin siihen. Istun sängylläni käärytyen peittoon kuunnellen somewhere over the rainbowin reggaeversiota yrittäen peittää sillä olkkarista täysillä tulevan ac/dc:n, kukin rentoutuu tavallaan.



Eilen oli hyvä päivä. Pitkästä aikaa oon ollut aidosti iloinen. Sain selvitettyä asioita jotka on häirinnyt mua pitkän aikaa ja vihdoin tuntuu että asiat ees vähän loksahtelee paikalleen. Okei no toi eskimona koikkelehtiminen ei sinänsä oo kovin huippusiistii mut vähä actionii päivään ja onpahan ihmisillä ainakin mahdollisuus kertoa kaikille facebookin kautta että ulkona sataa lunta. Oon lisäks korkannut mun liukastumistilin ja saanut vuoden ekan lumipesun. Jos selviän hengissä taas tästäkin talvesta ilman et lonkka murtuu, lennän tuulen mukana tai hukun lumeen niin se on jo saavutus itsessään.



Grattis, ollaan selvitty marraskuusta, sekin on jo jonkinasteinen selviytymistarina. Lisäksi oon saanut jo yhden K:n pois suorituksista, enää kolme jäljellä! Nyt on lumi maassa ja syksypaska ohi eli it's christmas time..! Tykkään kyllä joulusta mut en siitä et se tarkottaa kylmempää säätä, lompakon tyhjenemistä ja uusia kokeita. Pääasia on kuitenkin se että joulu merkitsee myös Elviksen joululevyä, raa'an piparitaikinan syömistä, hyvää ruokaa ja kivoja mainoksia. Lisäks tää on juhla-aikojen kermaa, joten pikkujoulu-kutsuja odotellessa!



En tykkää ihmissuhdestradegioista. Asiat vois olla niin paljon yksinkertaisempiakin. Ehkä meidät on vaan luotu pelaamaan tänne jotain peliä. Ehkä mä joskus oon mestari.

Tänään ois tarkotuksena lähtee pitkästä aikaa rellestää! Vuoden upein säävaihtoehto mutta ei se menoa haittaa kun on tarpeeksi hyvää seuraa. Jos vaikka tulisin vaihteeks kipeeks, ois aika siistii. Nyt päikkärit ni sit jaksaa taas! Älkää hukkuko lumeen ja nauttikaa viikonlopusta jeejee!

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia taas täällä blogissa :)

    VastaaPoista
  2. dokaatsä/juotsä :D vai ootko ihan absolutisti :D tää kysymys on häirinny mua pitkään :D

    VastaaPoista
  3. no välillä tulee otettua, nyt talvella vähemmän. Hauskaa saa olla kuhan järki on mukana :D

    VastaaPoista