perjantai 9. marraskuuta 2012

simply the best



Metsälän sairastupa täällä taas! Oikeesti mikä mua vaivaa oon kerran viikossa kipeenä? Keskiviikkona iskon jälkeen iski sitten 39 asteen kuume! Lucky me, missasin sitten 6 koetta kun jouduin olemaan kaks päivää kotona.. Me gusta SAATANA!


Kelatkaa sitä läppää et mä oon niin kipee etten oo ees jaksanu sovittaa mun H&M:n tilauksia! Eikä oo ees ruoka maistunut tai koneella jaksanut istua. Mä oon vaan nukkunut, herännyt hetkeksi ja nukahtanut uudelleen. Toisaalta käy kyllä sääliksi Minttua joka on kohteliaasti valvonut mun seurana yötä myöten kun mua on vähän alkanu piristää, joten sen yöunet on sitten jäänyt viiteen tuntiin. Ja metsälään tuli eilen sähkökatkos! Oli sinänsä aika pelottavaa kun ensin koko talosta ja sit koko ympäristöstä katoo valot niin et on IHAN pimeetä..!


No tälleen viikonlopuksi kuume on onneksi ohi, vaikken kyllä mitään ihmeellistä partyanimal viikonloppua ajattellut pitääkään. Sushi, chillaus ja ystävät vois olla tää avainsana. Minttu tuli meille kolmeks yöks ku sen äiti lähti työmatkalle ni meil on ollu tääl kunnon metsälän sairastupabaardit!


Nyt kuunnellaan 70-luvun biisejä ja kehitellään väsymyksen keskeltä perjantai fiilistä, weekend!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti