sunnuntai 23. joulukuuta 2012

huuda huuda vapaudesta


Tänään on taas ollut päivä jolloin olen heittäytynyt sängylleni katsomaan kattoa, aivan kuin se voisi muka kertoa vastauksia. Tyydyin kääntämään kylkeä ja lukemaan horoskooppeja. Sen jälkeen käänsin taas kylkeä ja päätin nukkua päiväunet 13 tunnin yöunien lisäksi. Ensimmäinen lomapäivä ja mä olen sekoittanut unirytmini täysin. Jeeesus.



Eilen oli kiva ilta, melkeen kaikki lempparitytsyt oli kasassa. Hullua imitointia don't you worry childin rumpusoolosta, oi miksi välillä on niin vaikeaa vain istua paikallaan. Lisäks loppuillsta mun puhelimesta katos äänet loppu illaks sen jälkeen kun uitin sitä ketsupissa ja pesin sen lavuaarissa. Äly hoi? No, eipä ainakaan maailmanloppua näkynyt ja oli huippuilta.

Huomenna olis edessä junamatka maalle joulun viettoon, lahjat on paketoimatta enkä ole tehnyt elettäkään asian korjaamiseksi, but I don't care. Tänä vuonna en enää stressaa! Asiat menee niinkuin niiden pitääkin, joten voin ihn hyvin istuskella ja syödä joulusuklaata. Ainakin pari päivää.

Kaikki ovat jossain. Madeiralla, Lapissa, Amerikassa, Keniassa, Jyväskylässä, Ruotsissa.. Minä olen täällä. Okei, huijasin. Lähdenhän minä sentään Myllykoskelle! Joten pitäkää hauskaa rantatuoleissanne ja silitelkää niitä simban näköisiä leijonia niin minä keittelen täällä riisipuuroa rääkyville lapsille. En ymmärrä, kyllä minä pienenä edes vähän pelkäsin kun uhattiin että tonttu näkee jos kiljun täällä, eikä tule lahjoja. Paskan marjat, täällä huudetaan entistä kovempaa! Ai että miten mukavaa tämä perheen välinen yhteiselo.



No mutta, minä toivotan hyvät joulut teille kaikille! Juokaa kohtuudella glögia ja pitäkää perheestä kiinni missä päin maailmaa ikinä oletekaan.

ps. muistakaa alla oleva kysymyspostaus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti