keskiviikko 23. tammikuuta 2013

oppan rosas style - minun tyylini

Päätin tehdä postauksen vaatetyylistäni. Ajatuksena hieman haastava, mielipiteeni kivoista vaatteista muuttuvat pitkin päivää. Saan jatkuvasti inspiraatioita toisista ihmisistä tai mediasta, kaikkea ei tarvitse omistaa mutta se auttaa luomaan omaa tietä eteenpäin, kun hoksaa että hei tää toimii!


stylish

Oma tyyli on muutakin kuin ne vaatteet ja asusteet. Se on asenne ja olemus. Se miten sä kannat ne kuteet ylläsi. Ei korkkareita voi käyttää jos haluaa vain olla pieni ja huomaamaton eikä lyhyttä paitaa kannata käyttää jos pelkää kokoajan että napa näkyy. Olon kuuluisi olla itsevarma eikä ahdistunut.

Mun tyyli ainakin riippuu kans mielialasta. Jos oon iloinen ja innoissani jaksan miettiä tarkemmin mitä puen ja käytän yleensä aika paljon värejä, mutta jos on huono fiilis niin pukeudun tummaan ja joihinkin huppareihin. Pipon vedän päähän usein silloin kun väsyttää tai on huono hiuspäivä. Monilla vaatteilla on myös tunnearvoa. Jos jotain paitaa on käyttänyt jossain itselle tosi merkittävässä tilanteessa, ei sitä vaan voi heittää pois.


rocknroll

En sanoisi että pukeudun mitenkään hirveän räväkästi tai silleen että haluisin erottua massasta, mutta käytän yleensä aina omia visioita ja yhdistelmiä jolloin teen tyylistäni ainutlaatuisen. Usein kaverit sanovatkin että toi on taas niin rosamainen vaate. Usein käytän perusvärejä ja sitten punaisen eri sävyjä ihan tiilenpunaisesta koralliin, mutta nyt oon alkanut haalimaan kaappiini sinistä ja mintunvihreää. Kaiki niitit ja ketjut on kans kivoja, tällä hetkellä tykkään ehkä enemmän kultaisesta kuin hopeasta. Nahkatakit ja converset on vahvasti osa mua, mutta myös korkkarit ja hempeät tyttömäiset jutut kuuluu myös asiaan. Se vaihtelee ja muuttuu jatkuvasti, toki myös vuodenajan mukaan. Käytän myös usein paljon koruja ja on harvinaista jos mulla ei ole laukkua. En vain osaa olla ilman sitä.

swag

Toivon että nää kuvat auttoi edes vähän kuvastamaan mun tyyliä, kun ostos- tai päivän asu postauksia ei oo enää täällä niin paljoa näkynyt. Mistä te yleensä ostatte vaatteenne? Entä mitkä asiat teitä inspiroi? Mitkä jutut on eniten just sua? Mua oikeasti kiinnostais tietää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti