torstai 7. helmikuuta 2013

an optimist laughs to forget, a pessimist forgets to laugh

Tinzidin puff I'm alive! Yllätys sinänsä että sain sen noroviruksen. Tauti sinänsä oli aika iisi, mut kaikki tollaset on mulle aika rajuja silleen ku mun verenpaineet on muutenki aika alhaset niin tuppaa pyörryttämään ja muutenkin mehut on aika vähissä. Takana siis pari koomaista spurgupäivää. Toivon että huomenna jalat kantaa koska kouluunkin olis vissiin aika pakko päästä sillä työmäärä näyttää nyt jo aika ahdistavalta:



Selasin viime yönä (nukuttuani ensin ne 30 tunnin unet) blogiani ja ymmärsin miten paljon toistan itseäni. Se on aika turhauttavaa. Joka postauksessa mainitsin ainakin kerran nukkumisen, oli se sitten se että nukuin pitkään tai että univelkaa on taas liikaa. Okeiokei nukkuminen on tärkeää, mutta en usko että rehellisesti sanottuna ketään ihan oikeasti kiinnostaa miten paljon nukun milloinkin. Piruuttani oli silti pakko kertoa ensimmäisessä lauseessa kuinka paljon on taas tullut nukuttua. Toisaalta, jos kerta nukumme kolmasosan elämästämme niin kai se on ihan sallittu puheenaihe.

Se on jännittävää, oikeestaan ajoittain vähän pelottavaakin miten jostain ihmisestä voi tulla lyhyessä ajassa niin tärkeä. Jota ikävöi vaikka olisi nähty eilen. Mulla on aina nää talvikaudet vähän laiskan puoleisia, jolloin masentaa eikä vaan jaksa. Ei huvita yrittää. Silloin sosiaalisuus vähän kuolee ja oon tajuun kuinka arvokkaita sellaset ihmiset on, joidenka kanssa voi vaan olla yrittämättä mitään. Voi kokea olevansa riittävän hyvä ihan vaan sellaisena kuin on. Silloin tuntuu siltä että kuuluu johonkin, ja sellaista paikkaa ja hetkeä onkin oikeus ikävöidä.



Mua huvittaa mun musiikkimaun laajuus. Oon oikeesti tosi kaikkiruokanen ja helposti aivopestävissä, koska mun musiikkimaku vaihtuu aina seuran mukaan. Mulla on lempiartisteja melkeenpä joka genrestä, joten ois ihan mahdotonta sanoa yks hyvä. Kai se on vaan hyvä asia ettei ole turhan nirso.

Nyt yritän keräillä voimia niin että jaksais herätä eloon taas viikonlopuksi. Ehkä tämä tästä. Oon selviytyjämatskuu.

2 kommenttia:

  1. MUA ärsyttää ku ei taas vaihteeks olla nähty pitkään aikaan, just ton ihme laiskuuden takia. Pitäs vaan joku päivä tulla istuu teijän sohvalle:D Vois laiskotella yhes.

    VastaaPoista
  2. no älä muuta kuule sano! :( tuu hiihtolomalla meiän sohvalle laiskottelemaan!!!!

    VastaaPoista