torstai 21. helmikuuta 2013

kiitti vaan vitusti

On se ihan tosi kiva että ihmiset noudattaa niitä periaatteita mitä meille tuputetaan, että älä tee muille sitä mitä et itselle haluaisi tehtävän tai muuta shaibaa. Turha sellasia on väsäillä jos halutaan tahalleen aiheuttaa muille pelkkää pahaa vaan sen takia että #yolo.

Multa siis lähti eilen kävelemään lompakko, kuulokkeet, bussilippu, ipod touch, parit tärkeet avaimet, eli aika helvetin ison summan edestä tavaraa. Oli aika voittajafiilis kävellä nahkatakissa tuolla pakkasessa kotiin Pasilasta Maunulaan, kun ei ollut rahaa tai bussikorttia, eikä busseja edes tullut.
Porukalta pöllittiin takkeja ja katosta katos pari kattopaneelia..?! Kuinka turhaa! Oikeesti missä on aivot tai minkäänlainen toisten ihmisten kunnioitus.



Tänään on ohjelmassa poliisiasemalla käynti kun pitäis tehä rikosilmoitus, sit hsl:llä uusimassa dösälippu, sit käyn duunipaikalla hakee avaimet ja haen isiltä ruokarahaa kun meillä on porukat Kouvolan liepeillä. Menee taas niin putkeen jes jes jes! Mun isi oli kumminkin aika ihana. Soitin sille keskellä yötä että nyt on hätä, mitä helvettiä mä teen. Se rauhotteli mua ja sanoi ettei maailma tähän kaadu, korosti että pääasia että mä oon kunnossa ja kuhan pääsen kotiin niin kaikki järjestyy. On kiva että on ihmisiä jotka pitää huolta. Arvostan, paljon.

No ainakin oli kiva ilta. Olin liekeissä, ehkä turhankin paljon. No kiva että tanssitti. Ei elämää oo tarkotettu katumiseen, ennemmin virheistä oppimiseen. Kyllä kaikki järjestyy.

2 kommenttia:

  1. sul on hyvä asenne! onhan se toki tosi kurjaa jos tavaraa katoo noin paljon, mut kuitenki tärkeintähän se on et oot ite kunnossa! kyl kaikki järjestyy varmasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä :) kyllä tää tästä ku muistaa vaan ite olla optimistinen!

      Poista