sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

aina ei tarvitse miettiä

Ehtoota maailma. Mulla on pitkästä aikaa rento kotiviikonloppu. En muista millon olisin viimeksi lojunut illan kotona oman perheen parissa ja nukkunut kunnolla. Millon mulla on viimeks ollut tylsää..? Mut ei tää oo tyhmä tunne ollenkaan, saa ladata akkuja rauhassa, kun tuntuu että menoa ja meininkiä on ollut ihan riittämiin viime aikoina. Noi yhdeksän tunnin koulupäivätkin on aika voimia vieviä, joten oli eilenkin pakko mennä nukkumaan ihan reippaasti perjantain puolella, joka on jo aika iso juttu mulle. Nukkuminen on kivaa. Jos en haluaisi olla apina tai mangusti, voisin olla ehkä laiskiainen.

Mun tukka alkaa olemaan jo aika pitkä, jesjes!!
Tänään oli tosi kiva päivä. Sellanen, ettei oo mikään kauhee kiire joka paikkaan, mut silti on tekemistä. Sellainen lauantai, minkälaisia launtait oli joskus, mutta mitä ne ei oo ollut pitkään aikaan. Käytiin Saden kanssa super shoppailukierroksella, joka toimii myös aika hyvänä terapiakeinona ja aivoja tyhjentävänä riittinä. Lisäks mulla on kyllä nyt heti näin äkkiseltään ainakin neljä asiaa jotka mun on pakko ostaa heti-kohta-nyt-pian kun saan palkan, vaikka roudasin tänään sisään pari ostoskassillista joista osa meinas jo jäädä sovituskoppiin.. Olen nyt myös onnellinen järjestelmäkameran omistaja! Jesjes! Syvällisten keskustelujen ja tarkkojen ihmisanalyysien jälkeen, istuttuamme kaksi tuntia sushiravintolassa, tajusin että tälläset päivät on sellasia jonka hienouden ymmärtää vain nainen.



Saan myös ihan tosi paljon energiaa lämmöstä ja auringosta. Heti on paljon helpompi hengittää. Hain eilen kesätyöpaikkaa ja tuntuu että kesä on jo heti askeleen lähempänä. Kuukauden päästä ollaan jo lähellä toukokuuta. Kyllä me tästä selvitään.
Huomenna meen aamu/iltapäivästä (riippuu keneltä kysytään, mulle 12 maissa tarkottaa aamupäivää) käymään Ilonan kanssa kirpparilla, ah mulla on ikävä kirpparilöytöjä ja sitä voittajafiilistä kun löytää jotain kivaa! Huomaan että mun materialismimörkö nostaa päätään, mut hei. Oon ollut nyt oikeesti aika tosi pitkään passiivinen shoppailija, ostanut vain ruokaa ja välttämättömiä juttuja joten...!! Kaamos alkaa olemaan selkeästi takanapäin.



Tää on kiva hetki. Istun keittiönpöydän ääressä ja kirjoitan. Äiti istuu toisella puolella ja lukee puutarhalehteä. " Sä haaveilet uusista shortseista kesää varten, mä uusista kukista. Nuorena koristellaan itseään ja vanhana ympäristöä ". Pöytää valaisee kynttilä ja läppärin himmeä valo. Syödään After Eightejä ja kuunnellaan Red Hot Chili Peppersiä, äiti hyräilee mukana. Päivä on kääntynyt jo sunnuntaiksi, kohta voisi mennä nukkumaan. Mutta ei ihan vielä. Tänään ei ole kiire minnekään.

2 kommenttia:

  1. mitkä on sun top3-lempiblogit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon vähän laiskistunut blogien lukemisessa, mutta aktiivisimmin seuraan kyllä näitä:
      1. http://kolmekertaakolme.blogspot.fi/
      2. http://helmiaispallo.blogspot.fi/
      3. http://itkisitko-onnesta.blogspot.fi/

      Poista